17 Kasım 2011 Perşembe

HOWL 하울 ♬ ♬ ♬

İsmi Kim Dong Wook,24 Ağustos 1987 doğumlu bir Başak (Z_cadısıyla aynı günde doğmuş (: Cadı bak bu kaçıncı 24 ağustos doğumlu bülbül senden de bir performans bekliyorum yakında)
Boyu en son ölçtüğümüzde 1.75 cm civarındaydı, o sıralar kilosu 70ti. 

Düşlerimin Prensinden Geliyor ilk klip
Kafesteki bülbüllerimin ortak özellikleri dizi/ film Ostleri için özel olarak bolca şakımaları aynı zamanda (: Howl da öyle aşina olduğunuz dizilerden tanıyorsunuz sesini. 
Boys Over Flowers'tan geliyor



3 yorum :

  1. Ben bu bülbülü pek çok severim sesine bayılıyorum...Ve benim bebeyle aynı gün doğmuş kız pii:)))

    YanıtlaSil
  2. inanamıyorum bu adam benden ne kadar da küçükmüş bende 30 üstü bekliyordum sesi çok derin çok anlamlı ne söylese ayılıp bayılası bir tat diyorum.

    YanıtlaSil
  3. @ShiNn_Min kuzu senin bebeyle de aynı gün bizim Z_cadısıyla da aynı gün doğmuş (:

    @tarih Aynı durumdayız canım^^ İlk gördüğümde bende nayır nolamaz diye tepki vermiştim (: Ama olsun bu daha fazla şakıyacağı anlamın gelir değil mi?

    YanıtlaSil

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...