Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

~~Kod Adı Alex ~~

Alex Chu
(Konuyla ilgili yazıya bakmak için yeşil kalın yazıların üstüne tıklayın)


Gözümün bebeği Alex (: Asıl adı Chu Hun Gon. 2 Eylül 1979 doğumlu bir Başak burcu beyfendisidir kendileri (: Başak burcunun verdiği bütün muhteşem özelliklere, A kan grubunun da eklenmesiyle hayallerin beyaz atlı elma şekeri olarak tarihe geçer. Alex Chu

Alex Chu
Ailesiyle Kanada'da yaşayan küçük kaktüsüm; "Yeterin gari, ben memlekete geri dönecek, Seul Incheon Uluslararası Havalimanında toprağı öptükten hemen sonra seni yeneceğim Seoul diye bağıracağım" der ve bir hışımla memlekete döner.
Alex Chu                 
Clazzquai grubu'nun Kim Sam Soon Ost sinde yer alan şarkıları "She is" ile adlarını duyurmuşlardır. Diziyi izleyen herkesin kulaklarına mıhlanmış bir şarkıdır kendileri bu arada İşte o şarkı;
Grubun bir fotoğrafı:

                                               
Gelelim Kaktüsüm ile tanışma olayıma Çok meraklanıyorsunuz eminim (: İlk kez "Seducing Mr Perfect " filmi için hazırlanan klibinde karşılaştım. Dannycimle birlikte "Kissing Me" diye dolaşan iki şeker mart kedisi modundaydılar Farkındaysanız bu iki iştede Danny ile birlikteler (: İki gözümün çiçekleri hehe

Filmden hemen sonra gözüme gözüme gülümseyen Alex'in o sevimliliğini saf dışı bırakan Henney güneşidir sadece  

              Alex ChuAlex Chu
Üzerinden bir zaman geçtikten sonra Pasta dizisiyle, gizemli bay kaktüs olarak Laaaaps! diye gözüme sokuldu kendileri.  Selvi boylum, peltek dillim, Asi Şeep'ime rakip olarak etrafta dolaşırken olabildiğince sempatik hallerde dolaştı, durdu.Ve tam o sırada klibi çıkageldi karşıma 
Clazzquai grubu'nun gayri resmi 4. üyesi Alex'in kızkardeşi Christina. 
Alex ChuAlex Chu

Kaktüsüm bilindiği üzere "We Got Married"  programının da konuğuydu. Konuk sayılmaz ya neyse... Öyle konuğa can kurban (: Programda Shin Ae adlı hanım kızımıza Bir Erkekten Nasıl Mükemmel Koca olur adlı bir efsane yazdı. Ki kendini fazla kaptıran kaktüsüm yer geldi kızın ayağını yıkadı, yeri geldi serenatlara boğdu zilliyi

Alex Chu

Bu arada grubuyla birlikte Fluxus Voices projesinde de seslerini duyurmuşlardır.

Ve şu sıralarda Kim Rae Won ile Soo Ae'nin başrollerini paylaştığı "A Thousand Days’ Promise" dizisinin kadrosunda. İkinci bölümde kendisini gördüm hemen 
Alex Chu


Bu kadar fotoğraf ve bilgi sonrası; "E nasıl Koreli yahu bu? Hiç Koreli olup, oppa ünvanı alıp akıllı, uslu olur mu insan? Az biraz da fanservis yapalım dememiş mi bu kaktüs?" demiş efendim merak etmeyin (:

Alex Chu
Bu videolar çekildiği dönemde Rain ile aynı ortamlara girmiş olma ihtimali mevcut :P İşveye cilveye bak kaktüsümde ki 


Neyse allahtan aşağıda ki gibi şebek pozları çok fazla da yırtıyor kerata (: Şirinlik muskası mübarek 
Alex Chu


Alex'i dinliyorum gözlerim kapalı   Klip nerde, nasıl, ne şekilde çekildiyse hiç görmedim,duymadım :P Merak eden bulsun izleyelim yahu 
Alex Chu



Şarkı söylerken, gülerken, konuşurken, sırıtırken, ciddiyken hep sevimli biri bu adam. Ailecek seviyoruz anacım (: Annem hala gözbebeklerini göremediği için Alex'e yaratık gözüyle baksa da seviyoruz cidden. 


Alex ChuAlex Chu

Bu adamdan bu kadar bahsettin adam şarkıcı yahu bir kliple geçiştirmemek lazım yahu diyenleri duydum sanki


Klibiyle de akılcı kalıcıdır bu şarkı (: Çok severim... Sizde sevin mutlaka. Hatta fırsat buldukça eşe dosta da sevdirin Bir de hareketli ekleyeyim değil mi? 


İlgi gösterip okuduğunuz için teşekkür ederim ^^ Yorumlarınızı mahrum etmeyin anacım. Bilgiler, resimler Google ahjushiden ve onlarca sayfadan vakti zamanında alınmış sevgiyle öğütülmüş ve sizlere nakledilmiştir 

Alex Chu


Yorumlar

  1. Gülmenin bu kadar yakıştığı kaç kişi olabilir ki =) Dediğin gibi duruşu her bir şeyisi sevimli.
    Kalpsik soğuk oppa imajından bıkanlar için el üstünde tutulması gereken sempatik şey.
    I love you klibini ilk kez görmüş oldum ve pek beğendim. ^^

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir yazı olmuş. çok sevdim. alex çok tatlı sevimli şarkıları ve sesi de güzel . rain ile daha fazla takılsa iyi olur muhahah :)

    YanıtlaSil
  3. @grange Canım seni çekebilmek için bol bol Kpop yazısı yazacağım bloguma (: Alex cidden çok şeker biri. Romantik serseri (: Şarkıyı beğenmene sevindim <3

    YanıtlaSil
  4. @winpohu Allahtan Rain askerde de bu dileğin gerçekleşmeyecek bir süre (: Rain şekerlik, seksapalite oranlarını değerlendirme uzmanı gibi (: Alex bu çömezlikle evde kalırdı. O bu haliyle benim göz bebeğim (:

    YanıtlaSil
  5. çok tatlı bu adam yahu, ellerin dert görmesin Alex kadar tatlu bir yazı olmuş, bir çırpıda okudum bitti :)yalnız sen kaktusum diye sevdikçe onu kendi üzerime aldım ara ara :D ama en tatlı kaktus o, isim babası da o nasıl olsa :D
    tekrar eline sağlık :D şarkılarda özenle seçilmiş :D

    YanıtlaSil
  6. Kendisini pasta dizisiyle tanıyıp sevdik Yeni cd, dizilerini ve filmlerini bekliyoruz :D
    Cidden ben de herkes gibi gülüşüne bayılıyorum bu adamın Allah karısına bağışlasın artık bu saatten sonra :D

    YanıtlaSil
  7. @kaktus Alın kuzu Ayrı ayrı seviyorum ikinizi de (: Aynı kategoriye girmediğiniz sürece rekabete gerek yok :P Yazımı mı beğendin Alex'in şekerliliğine mi tav oldun bilemem ama ben bu yazımı çok sevdim :D

    YanıtlaSil
  8. @Supercel Kuzu al eline hançeri vur sırtımdan (: Noluyor yahu :D Hasta yatağında unniye yapılacak yorum muydu bu :D

    YanıtlaSil
  9. Blogunda yazdığın yazıları çoğunlukla okuyorum da bunu böyle daha bi severek okudum sanki :W kaktüsçünün etkisi fazla oldu zaar :D:D gifler videolar da cabası:D bacım nette fazla kalmamam lazım, etme eyleme :P:P

    YanıtlaSil
  10. @süheda beğeni sayısı fazla oldu (: Bundan böyle kaktüsümle fazla takılmam lazım demek ki :P Uzun zamandır aklımda olan bir yazıydı. Eklenecek onca videodan, fotoğraftan eleye eleye geriye bunlar kaldı :D Yazıların bir kısmı da silmem gerek galiba diye elendi(: Geriye kalan kısımdan memnun olman hoşuma gitti(: Yorumun için teşekkürler çingu ^^

    YanıtlaSil
  11. Unni unni unni orda köpeğiyle yatan sevimli şey 2pm den Junsu daha önce twitter da görmüştüm :)

    Allahım Alexin sesi kadar beni etkileyen kaç kişi var bilemiyorum. Mükemmel sesli şahıs :)

    YanıtlaSil
  12. @Eskaymak O mu değil mi takıldım bende kuzum ama birkaç fotoğrafları daha var köpeciğiyle birlikte ;) Köpek aynı köpek ama oppalar karışmış olabilir ahahaha

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar çingu.Beni twitterdan takip etmeye başladığında keşfettim seni de yorum yazmak şimdiye kısmet oldu.Kusura bakma :D Alex'i pastada izleyip çok sevmiştim şarkıcılık yönünü de biliyordum da hiç oturup dinlemedim sesi de hiç fena değilmiş.Sayende dinlemiş oldum.Çok güzel yazı olmuş ellerine sağlık.Çok da eğlendirici :D

    YanıtlaSil
  14. @egosantrikrapsody Hoşgeldin blogumuza çingu ^^ Beğenmene sevindim yazıyı(: Blogunda gördüğüm kadarıyla da Alex'i de baya beğenmişsin, beğenme :P Şaka bir yana artık bol bol yorumlarını görmek isterim Çingu

    YanıtlaSil
  15. hı bu arada heraketli olarak paylaştığın o sevimli şarkı "romance town" dizisinin ost'u olmaktadır :D bu şahsın söyediğini bilmeden çok sevmiştim, şimdi daha bir sevdim :D

    YanıtlaSil
  16. @süheda klip çekilmiş ve bu kadar da güzel olmuşken başka bir video eklenemezdi ama haksız mıyım ? (: Merak edenler ve şarkıya Ost'dan ulaşmak isteyen kaktüs severler Romance Town OSt 3 te yer alıyor şarkı (:

    YanıtlaSil
  17. @oh yoon yoo Aslında ben kıyıda köşede kalmış şarkıcıları (özellikle balladıı söyleyenleri) daha çok beğenip takip ediyordum Clazzuquai, Nell, 8eight, Zia, Ji Soo gibi.
    Ama ne hikmetse artık hepsi tanınır oldu. Ne bulduysak sömürüyoruz, tanınmadık koreli kalmadı kore sever türkler arasında. :D
    Tabi senin paylaşımlarının başımın üstünde yeri var, hepiciğini okuyorum dikkatle. ^^ Gözümden kaçan ayrıntıları yakalamada bir numarasın. =)

    YanıtlaSil
  18. vaa çok tatlı ya bu adam!!

    taa ne zamandır aklıma takılmıştı ama araştırıp, iyice sarıp, kendimi iyice kaybetmeyeyim demiştim.. ama şimdi yazıyı okudum yine depreştim napsak ? :D

    şaka maka ben iki farklı yerde aynı adama vurulduğumu farkettim :D ilk olarak pasta dizisinde ve sonra we got married 'de !programın sıkı takipçisi olmasam da o bahsettiğin yerleri izleyecek kadar takip etmişim sanırım :D ve de üstüne üstlük bu harika adamın önceden bayılıp da adını dahi öğrenmeye teşebbüs etmediğim eleman olduğunu farketmemişim :s

    şimdi okuyunca anladım :D

    neyse böylece aklımdaki iki adamın aynı kişi olduğunu öğrenip farkedilesi adam listemin biraz olsun kısalmasıyla ''o kadar da maymun iştahlı değilim canııımm!! '' diyebilirim gönül rahatlığıyla :D

    bu arada yazı çok hoş olmuş, yaşadığım şokun yanında çok da eğlendim :D

    YanıtlaSil
  19. @acaip durum Maksat senin listende ki aynı isimlerin üstünü çizmek (: Ama sen açık açık benim kaktüsüme üstelik farkında olmadan iki kez listede yer verdiğini söylüyorsun. Bak kalbim kırıldı, hık mık derken gideceğim öteki tarafa :P

    Şaka şaka devlet hazinesi dediğin halk içindir bakınız (:

    Yorumun için teşekkürler çingu ^^

    YanıtlaSil
  20. @grange77 Kuzucum kulaklarımız aynı tınıların peşinde koşuyor diyorum ^^ inanmıyorsun (: Gerçi film zevkine de çok güveniyorum senin. Gözüm kapalı seçtiğin filmi izler, kulağım tıkalı dinlediğin müziği dinlerim diye cümle kurup altına imza atıyorum buraya (:

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar