Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

T-ara / 티아라 ♬ ♬ ♬

T-ara_cry_cry
Yayınlanır yayınlanmaz ortalığı yakıp geçti Cry Cry. Şarkı mıydı peki bu kadar etkili olan ? Ortalıkta şarkının kısa parçaları dışında bir şey yoktu malum 16 dakikalık ilk klipte...
İşte ilk versiyon Cry Cry


Herkesin beklediği klipte oynayan gönüllerin Dok Go'su değil miydi? Onun karizmasıyla yerle bir edeceğinden emin olduğumuz klip yayınlandı ve ilk sorulan soru devamı ne zaman oldu? (En azından ben bu soruyu duydum genelde)
Klipten bir kaç görüntü
T-ara_cry_cry

T-ara_cry_cry
Yapımcılarda klipten çok umutlu olmalılar ki hiçbir masraftan kaçınmamışlar :P
T-ara_cry_cry
Cry Cry şarkısının 15 dakikalık bu dizi tadında ki versiyonunda ortalığı sallayan T-Ara sonunda şarkının da gün yüzüne çıkmasına izin vermiş.(Belkide ben anca görebildim, bozmayın beni (:  Kendi kendimi yeterince bozuyorum bu aralar zaten . Kendimi de  yeterince acındırdığıma göre gelelim asıl olaya.)2. versiyonu şarkı ve dans ağırlıklı ilerliyor. Hatunlar grup olarak Kore'de dinlediğim nadir sesler zaten (: Allah bozmasın ilişkimizi (: 

İşte 2. versiyon Cry Cry

Sondan başladık başa dönelim şimdi de;Kızların bir yüzünü görün anacım önce siz.

Aşağıda ki tam tanıtım kısmı YGfamilytr sitesinde ki şu adresten alıntılanmıştır. Paylaşımı yapan TokkiDy e teşekkür ediyorum buradan ^^

T-ARA İlk çıkışını şimdiye kadarki bütün gruplardan farklı bir şekilde yaptı. İlk kez 28 temmuz 2009'da MBC'nin Radio Star adlı programında kendilerini tanıttılar. Müzik videoları aynı gün piyasaya çıktı. İlk kez Mnet'in M!Countdown adlı programında sahne alıp ''lies'' ve ''wanna play?'' adlı şarkılarını söylediler. Birkaç ay sonra Eunjung, Soyeon, Hyomin ve Park Ji-Yeon yine aynı ajansın grubu Supernova ile ekip oluşturup ''TTL(Time To Love) adlı şarkıyı çıkardılar.
1 Aralık 2009'da T-ARA ''Absolute First Album'' isimli ilk albümlerini çıkardı. Albümde "Like The First Time" ve "Bo Peep Bo Peep'' olmak üzere iki single vardı. Ve bu iki şarkıya da klip çektiler.
İmage

Takma adı: Boram
Gerçek adı: Jeon Bo-Ram
Doğum Tarihi: 22 Mart 1986
Pozisyonu: Vocalist, Lider 

İmage

Takma adı: Eun Jung
Gerçek adı: Ham Eun Jung
Doğum Tarihi: 12 Aralık 1988
Pozisyonu: Lider Rapper, Lider Vocalist (Eski Lider)

İmage

Takma adı: Qri
Gerçek adı: Lee Ji Hyun
Doğum Tarihi: 12 aralık 1986
Pozisyonu: Yardımcı Vocalist

İmage

Takma adı: So Yeon
Gerçek adı: Park In Jung
Doğum Tarihi: 5 Ekim 1987
Pozisyonu: Vocalist

İmage

Takma adı: Ji Yeon
Gerçek adı: Park Ji Yeon
Doğum Tarihi: 7 Haziran 1993
Pozisyonu: Vocalist

İmage

Takma adı: Hyomin
Gerçek adı: Park Sun Young
Doğum Tarihi: 30 Mayıs 1989
Pozisyonu: Vocalist Rapper


İmage

Takma adı: HwaYoung
Gerçek adı: Ryu Hwa Young
Doğum Tarihi: 22 Nisan 1993
Pozisyonu: Rapper
Kızlarımız içinde Eun Jung favorim (:  Eun Jung malum "We Got Married"'tan bahsettiğim şu yazım  ile en son bloguma misafir olmuştu. Gerçi kendisini daha önce "Coffee House" dizisinde görmüş pek beğenememiştim. Bu güzelliği ne halde sundular siz düşünün (: "Dream High" dizisinde de gördük bu cadıyı  (: Ayrıca birçok klipte de yer aldı ^^

Severek dinlediğim bu bacıların içinde sadece onu seçebiliyorum zaten hehehe (: Önemli olan sesleri zaten bu cadıların :D

Birkaç klip daha atayalım ^^


 Bırakın ulen o 93 lü bebeyi (: Vicdansızlar burada gönüllerin noonası var saklar onu (:


Yorumlar

  1. T-ara candır. 2NE1 ile beraber en sevdiğim kız grubudur. Bir de gönlümün ayrı köşesinde yer alan BEG var :)

    WAYBLT enfes bir şarkı, bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. @2NE1 ile birkaç şarkısı dışında tanışıklığım yok aslında (: Kurcalamak lazım onları da (:

    YanıtlaSil
  3. Ben Heechul sağolsun yaptığı taklitler ve konuk olduğu klipler sayesinde bir kaç tane kız grubu biliyorum :P gee dansı, wonder girls tell me dansı falan :P zaten yeterde artar bile değil mi? fazla cadı lazım değil hihi :D
    neyse Dokgocum malum bloga uğramamla görmüş ve izlemiş oldum.Çok beğendim, hakikaten masraftan kaçınmamışlar, güzel bir hikaye. bende video biter bitmez devamının henüz çıkmadığını anlayıp hüzünlendim, keşke bir süre daha klibi farketmesedim anacım,çıkınca toptan izleseydim :S :P
    güzel yazı ve sunum için teşekkürler çinguyah ;))

    YanıtlaSil
  4. @süheda Olmazsa baskının büyüğünü Türkiye'de kurup imza kampanyası başlatırız anacım (: Halk arz ediyor yapmak zorundalar klibin devamını nihahaha

    YanıtlaSil
  5. ben d t-ara ve 2ne1 hayranıyım çok iyiler bizdeki dandirik gruplar izleyip, dinleyip bir şeyler kapsalar keşke...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız grupları içindeki en iyi 2 isimden bahsetmişşsin :D Bizde ki grup ilişkileri daha arkadaş dost ilişkisine dayandığı için farklı bir boyutta bence (: İzleyerek öğrenilseydi bu işler kedi kasap olurdu ;)

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar