Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

TRT1 'de Yayınlanacak Olan Yeni Dizi TACİR


 Adı: TACİR/ 상도 (商道) / Sangdo
Bölüm sayısı: 50
Yayın Tarihi:Henüz belli değil

Oyuncular
Lee Jae Ryung – Im Sang-ok
Lee Soon Jae- Park Joo-myung
Kim Hyun Joo – Da Nyung
Park In Hwan – Hong Deuk-joo
Jung Bo Suk – Jung Chi-soo
Hong Eun Hee – Mi Geum
Han Hee (한희) – Jang Mi-ryung
Kim Yoo Mi – Chae Yun


Trt yine geleneği bozmadı ve bizlere tarihi bir dizi ile geri döndü. Kalıplaşmış Türk izleyicisi hafta içi Güney Kore'nin Joseon Hanedanlığı dönem dizilerini hafta sonları da Western izler zaten Ha bol bol da "Büyük Kedilerin Günlüğü"  izleyerek büyürüz biz Türkler .


Dizide ki hatun kişilik tanıdık sevdiğim bir bacı olsa da dudakları hala incelememe takılıp duran bir kişiliktir.


 
Güzel,izlemeye değer bir dizidir umarım (: Yoksa TRT genel müdürlüğüne zincirlerim 3, 5 Minoz'u  Havaların soğukluğu nedeniyle kendime kıyamadım da nihahaha








Laaaaps! Yeni Bilgi:



14 Kasım Pazartesi Gününden İtibaren Hafta içi Hergün 15:15'te TRT 1 Ekranlarında başlıyor (:

Yorumlar

  1. biraz bez cadıları okudumda kendime geldim umarım iyi dizidir :D ama tarih dizileri beni sarmıyor :/

    YanıtlaSil
  2. @Risa eski bir dizi zaten (: Bakalım sarabilecek mi bizleri? En azından Kore dizilerine verdikleri arayı kaldırdılar :D Darısı Romantik komedilerin başına :D

    YanıtlaSil
  3. Olmadı TRT, yakışmadı. Gerçi ben Minozların hareketini desteklememiştim, hem dublaj sevmediğimden hem de ne gerek var şimdi herkes Lee Min Ho'yu tanısın sevsin, diğmi?
    Tarihi diziler içinde en sevdiğim ve doğru düzgün izlediğim Muhteşem Kraliçe oldu ama bu diziyi hiç duymamıştım,bakalım. Tekrar kdrama yayınlamaları bile bir şeydir:)

    YanıtlaSil
  4. Bir de alakasız olcak ama bu Joo Ji Hoon hani dönüyordu, niye ta 21 Kasıma atmışlar, peh:((

    YanıtlaSil
  5. Yorumuna katılıyorum bahar bacım umarım takip etmemi sağlayacak kadar güzel bir dizidir.

    YanıtlaSil
  6. @kimbapsushi Gacı bende yakıştıramadım ama neyse (: Hala ümit vaad ediyor trt (:

    Jo Ji Hoon abide gelir gelmez başlayacakmış dizi projesi hazırmış, o da tarihi bir drama olacakmış :D Açeydik kollerimizi mod on :D

    @seastar Çok yakında çıkar kokusu bakalım (:

    YanıtlaSil
  7. tarihi dizileri severim ama tv olmadığı için izleyemeyeceğim :(

    YanıtlaSil
  8. @aslihaneul trt'yi online izleyebilirsin (: Ben göz ucuyla baktım ilk iki bölüme pek çekici gelmedi bana ama annem benden gizlediğini düşünerek izliyor kıskıs Bakalım ne diyecek ilerleyen bölümlerde :D

    YanıtlaSil
  9. @Oh Yoon Joo ahh ahh internet hızlı olsa ben neler izliycemde o konuda şanssızım yurdun interneti 7 dakikalık videoyu bile yarım saatte açıyor sen düşün halimi neyseki izlemedeğim dizileri getirdim onlarla idare edicem :D
    senin annen yine iyi benimki diziyi açık açık izliyor ben açtığımda da yeter artık izleme şunları diyor sen de izliyorsun diyorum ben izlemiyorum öyle bakıyorum sadece deyip ertesi gün diziyi izlemeyip bir soru sorduğumda diziyi benden iyi özetliyor :)

    YanıtlaSil
  10. @aslihaneul oppaların hepsi askerde nasılsa bir kaybın yok kuzu (:

    YanıtlaSil
  11. yaaaaa lütfeeen bu diziyi biraz geç saatte yayınlasınlar okulda oluyorum izleyemiyoruuum

    YanıtlaSil
  12. @Adsız TRT seni duymuş ama işine geldiği gibi davranmaya devam ediyor 13:30 da başlıyor dizi (:

    YanıtlaSil
  13. ben dizi ancak 1. bülümünü seyredersem izlerim çünkü filmin her şeyi başıdır

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar