Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Zettai Kareshi / Absolute Boyfriend

Zettai_karashi
`~~~Dizimizin müziği~~~~



-Aşk kelimesinin uzun zaman önce ne anlama geldiğini biliyor musun? Heinan edebiyatında "üzüntü" olarak okunurmuş. Aşk, kökeninde üzüntünün ta kendisi. Eğer Type 01 başarıya ulaşırsa üzüntüyle yanmış kadınlar tarihe karışacak.


Aşka adanmış bir robot, Zettai Karashi.
Zettai_karashi
Hayatını değiştirmek, ilk adımı atma cesaretiyle başlar.

Bilim adamı Namikiri aşkın sadakat üzerine kurulu olduğunu düşünen ve zamanında yediği kazığın acısını çeken, Bu sadakatı da sadece bir robotun verebileceği düşüncesiyle aşk robotu yaratır. Robotunun işlevselliğini test etmek için etrafta aşk acısı çeken bir masum ararken karşısına Izawa Riiko çıkıverir. Şeytan misali kulağına imkansızı fısıldar. Ona sonsuz mutluluğu verebilecek bir erkek arkadaş. Riiko düşünmeden adamın karşısında ki masada sorulan sorulara cevap verirken bulur kendini. 
 Zettai_karashi
İmzasını attığı kontratın ne olduğunu bile tam anlayamadan evine dönen masum Riiko sabah uyandığında kapısında ki koca koli ile baş başa kalır. Ne olduğunu anlamak için kutuyu açtığında ise hayallerinin erkeği ile karşılaşır. İnanamaz önce ne olduğunu anlamaya çalışır, içinden çıkan kullanım kılavuzuna bakar küçük bir öpücük vermesi gerektiğini okuyunca önce cıklar sonra deneme yanılma yöntemiyle dudaklarını dokundurur kutunun içinde ki sevimli nesneye 
Zettai_karashi
Zettai_karashi
Eee, çalışmadı bozuk bu diye söylenerek geç kaldığı işine yollanır. Eve geldiğinde Riiko'yu bir sürpriz beklemektedir.
Zettai_karashi
Hayallerinde ki bütün özellikleri taşıyan bir adam olmasına rağmen evde başka bir canlı fikrine alışamayan Riiko, kontrat yaptığı Namikiri'yi 01'i alması için ikna etmeye çalışır. "Burada birisiyle yaşamamıza izin verilmiyor."  Namikiri duruma hazır gelmiştir doğal olarak. Ve çok garip bir cevap verir: O, sadece bir elektrikli eşya. Bir ev eşyası."(Bütün kızların çeyizinde bulunması gereken cinsten hemde)
Zettai_karashi
01'in yağmurlu günde, elinde şemsiye Riiko'yu almaya geldiği gün ikinci adam konumuna düşmesi sinirlenmesine neden olur. İlk duygusal tepkiyi veren robotumuz yaratıcı ekipte sevinç nidaları yükselmesine neden oluyor. (Burada içimden yazık ulen kuzuya diyorum bense)
Zettai_karashi
Riiko robotu yeniden postalama çabasına girerken biz yakın arkadaşı Mika zillisinin aslında ne olduğunu öğreniyoruz.  Ertesi gün üretildiği tesiste gözlerini açan robotumuz teslimiyeti kabul etmeyerek Riiko'ya koşar. Sevdiceğinin azar yediğini görünce devreleri dayanamaz vurur kendini yollara. Maksat pastalar yolda kalmasın, tadımız bozulmasın. Bu olay Robotumuza Knight (Şövalye) Naito adını verir. 
Zettai_karashi
Kız için çalışan robotun şarjı biter. Robota içiniz burkulur, saçma olduğunu bile bile burkmaya devam edersiniz kalbinizi. Dayanamazsınız keratanın boş bakışlarına.
Zettai_karashi
Gelen yeni öpücükle kalbi de değişiverir bizim şövalye Naito'nun. Kalbi bu kez zilli Mika için atmakta ve Riiko'yu görmezden gelmektedir. Bizim masum kız gurur yapar , hıh gitsin onla mutlu olsun banane tripleri atar. Namikiri yine ortaya çıkıp bu hatayı düzeltmek için Riiko'ya bir süre şey anlatmıştır ama sonuç değişmemiş kızımız gururu bırakmamıştır. Bir yangın sonunda yerinden kalkmayan Naito'yu kurtarabilecek tek kişi konumuna yükselen Riiko gurur murur dinlemez ve kurtarıverir Şövalyesini alevlerin içinden  Namikiri'nin ilk şoku burada peydah olur işte. Naito sıfırlanmadan yeniden Riiko aşkıyla yanıp tutuşuyordur.
Zettai_karashi
Ne zaman yan yana dursalar aynı hareket eden bu iki adamı izlemek size büyük keyif verecek canlar


Naito'nun sorgusuz aşkına robot olması nedeniyle yüz vermeyen Riiko, önce yamacında biten müdür Soushi'ye ilgi duymaya başlar, sonra da karşısında açım, ölüyorum diye bayılan 02'den hoşlanmaya başlar.( Kadın milletidir sever diyorum daha ne diyeyim)
Zettai_karashi
Aşık robot ,Robot aşık, Aşk robotu, Robotun aşkı, Aşk-ı Robot diye devam eden düzinelerce kombinasyon oluşturabilirsiniz izlerken. Ama bilinmesi gereken yegane şeydir, her eve lazım olduğu. Hatta her genç kızın çeyiz sandığından bir tane çıkmalı. (Singer reklamı gibi oldu, genç arkadaşlarım bilir bu reklamı ) 

Zettai_karashi

Zettai_karashiHer sabah evdeki mis gibi kahvaltı kokusuna ve Günaydın Riiko sesine alışır kızımız bir süre sonra. Alışılmayacak gibi mi? Her yaptığının üstüne ince ince, tek tek İtalyan terzi misali kalbini işler Naito. 
Dizimizin bir de akıl üstadı vardır, Bayan Fujiko. Türkiye'de olsa tek başına işsizliğe çözüm getirecek olan bu abla, Riiko'nun her zaman akıl hocalığını yapar. Naito ve Soushi'ye karşı duygularını tartamayan kıza yol gösterir. Çok sevimli biridir, Namikiri ile aralarını yapacaktım hatta bir ara(: O kadar sevdim bu ikisini ben 
Zettai_karashi
Karşısına rakip olarak çıkan 02'ye göre çok daha basit ve problemli kalan Naito kıskançlık damarlarını Riiko'nun gözüne doğru patlatsa da karşılık göremez kızımızdan. 02'nin robot olduğundan bir haber etkisinde kaldığı bu adama yakınlaşan Riiko'nun gözünü açacak olan yine Naito'nun fedakarlığı olur, ancak bu fedakarlık Naito için kara günlerin başlangıcı olacaktır. 
Zettai_karashi
Naito'nun muhteşem aşkıyla sarmalanmış Riiko doğal olarak etrafta ki bütün böcüklerin de ilgisini çeker. Ofiste ki gözlüklü bey amca, 02 derken birde Soushi çıkıverir. Gizli saklı etrafında ki bu kızdan huzur bulan yöneticimiz kremalı puflar sayesinde geçmişteki güzel günleri de hatırlar. Onun kremalı puf dediği zımbırtıya çikolatalı sos döküp ayıla bayıla yediğimizden bir haber (:
Zettai_karashi
Yaşadığı bütün sistem hatalarından silkelenmesine neden olur bu öpücük. Bir anlığına da olsa...
Zettai_karashi
Ertesi gün bu düzelmenin nasıl olduğunu anlatmaya çalıştıkları sırada Riiko'nun söylediklerine "Duygularımla mı oynadın" diye tepki veren Naito yine güldürdü yüzümü.
Zettai_karashi
Sisteminin verdiği hatayı herkesten gizleyen ve artık Tenjo Naito olduğunu kabul ettiren robotumuz gizlice çıkacağı Riiko'nun hayatında kendine son bir anı elde etmek için çalışır. 
Zettai_karashi
Zettai_karashi
Bu sahneyi izlerken neler düşündüm ben ahh ahhh.
Zettai_karashi
Benim için dizi burada bitmişti yıllar önce. Yeniden izlemek için indirme yöntemini kullanmam kaçırdığım -o zamanlar özel bölümüne noldu, neden gelmedi diye dövündüğüm- özel bölümü de izlemiş oldum. 
Zettai_karashi
Naito'ya bu şekilde veda etmek içimi çok acıtmıştı. Ama öyle mi kalsaydı bilemedim bak şimdi. 
Zettai_karashi
Kıza hazırladığı veda videosuyla da aslansın sen yok yok kaplan diye tezahürat yaptığım Naito yıllar sonra bir başka bilim insanı tarafından yeniden uyandırılır. Bu sırada Fransa'da pasta eğitimini tamamlayan bir zamanlarım masum ama duygulu kızı Riiko, Soushi ile nişanlanmıştır. Geçmişte ki günleri yad ederek evine doğru gitmekteyken önü sokak serserileri tarafından çevrilir. Elinde ki Naito'dan kalan yegane şeyi alırlar. Kız geri almak mücadele ederken bu adam bozmalarıyla arkadan uçarak biri olaya müdahale eder. Göz yaşartıcı da olsa olay mahallinde sanırsınız ki Türk polisi. İşini bitirip arkasını döndüğünde Naito hiç bir şey   olmamış gibi gülümser Riiko'ya.


Sabah evinde uyandığında her şeyin bir rüya olduğunu düşünen Riiko gerçekle yüzleşir.
Zettai_karashi
Riiko, Aishterio
 (Caponcam iyi değil ama Seni seviyorum dediğini anlamak için dudak okumaya gerek yok) 

Zettai_karashi
Bu son bölümle ilgili söylenecek çok şey var aslında ama kısaca özet çemkirmesi yapacak olursam:
Allah seni taş etsin zilli. Elin Robotu(Ne eli be bizim Naito) neler neler feda ediyor, sen neler yapıyorsun. Adam resmen plastik devrelerinden su fışkırttı, kör ol sen Riko. Hem isteseydin Namikiri amcaları size boy boy minik  mutfak robotları, elektrikli süpürgeler yapardı...




Diziye dair 
Aslında bir manga uyarlaması Zettai Karashi

Dizimizin Tayvan yapımı çekilmiş ayrıca. Başrolde bizim BOF Kore'den tanımayı reddettiğimiz hatun(Goo Hye Sun) oynuyor. Çekimlere şöyle bir bakınca arada yastık var yastık tartışmasına son noktayı koyduklarından emin olarak güvenle diziyi izleyebilirsiniz ahahaha 


Zettai_karashi

Ve asıl bomba dizinin Kore versiyonundan geliyor.Dizide TOP başrol oynayacakmış Ha neul insanıyla birlikte. 


Sevgili Be-pu'm Demet'e dizi tavsiye ederken; Japon+dizi+tavsiye kelimelerinin yan yana gelmesinden kaynaklı ='im olan Zettai Karashi demiştim. O da izlemiş, beğenmiş yazmış. Yazısını okumak için tıktık


 Zettai_karashi

Kalplerinizin her zaman pembeden kırmızıya doğru yanıp sönen ışıklarla çevrelenmesi dileğiyle sevgili kazandiplerim (:







Yorumlar

  1. Japonlar neden bu Koreli aktörleri klonlama robotlarını üretme işine girmiyor ki? Hem Capon kızları hemi de Türk kızları ve bilimum dünya kadınları duacıları ve de müşterileri olur. Hayat biraz bayram olur. Acayip de para kırarlar varyaa ben diyim yani :)

    YanıtlaSil
  2. Okurken tekrar Riiiiikoooo yu ve 01 i hissettim Be-pu'm ^^ Kore versiyonu için sevindimmi ne :) T.O.P iyide HaNeul artık yaşlandı be..Yani yeni yeteneklere yer versinler ^^

    YanıtlaSil
  3. @La Fea Koreliler de çekecekler diziyi, belki onlr el atarlar bu işe (: Biz olmasa da torunlar faydalanacak bu teknolojiden ^^

    @DemetHa Neul hatununun da bir yolunma işlemine alınması şart aslında (:

    YanıtlaSil
  4. Müthiş bir yazıydı :)
    Robotumuz çok tatlı, romantik kısacası mükemmel erkekti ama kader işte :D :D
    Dizinin sonunda ne kadar ağladığımı bilirim :D Ama en uygun sondu bence :)
    Vee son olarak T.O.P'yi Zettai Kareshi olarak görmek için sabırsızlanıyorum ^.^

    YanıtlaSil
  5. @Adsız kazandibi hoşgeldin aramıza (: TOP'da sonunda kaybeden olsun da göreyim (: Onu görmezden gelecek kızı doğurmadı daha hiçbir ana :D

    YanıtlaSil
  6. Hoşbulduk :)
    Doğru hiçbir ana doğurmadı ama senaristler kıyacaklardır T.O.P'ye :P :D
    Kesin erkektir o senarist zaten :P :D

    YanıtlaSil
  7. Ah, ne cok sevmistim ben bu diziyi :) Hainler, robot mobot, mutlu sonla bitireydiler ne olurdu sanki. Gerci, o zaman da bu kadar sevmistim diyemezdim herhalde. Naito'nun ardindan doktugum gozyasini hicbir insan evladinin ardindan dokmedim ben T-T

    YanıtlaSil
  8. @Berre uzat o alnı öpeceğim valla (: Ben gibi yıllar sonra da izleseydin finali daha da dokunurdu herhalde bilemedim (:

    YanıtlaSil
  9. Ne ağlatmıştı bu dizinin sonu beni, beni bırak duygusuz kardeşim bile ağlamıştı :D
    Özel bölüm demişsin ben onu izlemiş miydim hatırlayamadım bu konuyu görüşelim seninle baharım :)
    Demek Kore versiyonunda T.O.P oynayacakmış kazık gibi duruşuyla bi robotu rahat canlandıracağına kuşkum yok :D Ama hanım teyzemizi beğenmedim hıh
    Ellerine sağlık yazın çok güzel olmuş Sanki yeniden baştan sona izlemiş gibi oldum :)

    YanıtlaSil
  10. @supercel TOP o delici bakışlarıyla karşısında ki hatun kızı öldürse de bizde kadından kurtulsak (: Evladı yaşında bebelerle takılıyor hatun bol bol (: Yok genç birisiyse haberi olsun yaşlı/kart duruyor kuzuların yanında hehhee

    YanıtlaSil
  11. bu yazıyı şimdi gördüm, merakla bekliyorum, gong yoo oynayacak diyorlardı ama TOP da olur :))) diziden bir sesvar mı peki? çekimlere ne zman başlanır :)

    YanıtlaSil
  12. Başından beri TOP olacağını biliyorum ben canım. Çekimleri tamamlanmış bile olabilir :D

    Yakında çıkar kokusu

    YanıtlaSil
  13. ohh ohh iyi hadi bakalım :D gong yoo askerden dönüp finding mr destiny filmi nete düştü ya, işte o zaman duymuştum ben o dedikoduyu, ama TOP da olur heç möhim değil ;)

    YanıtlaSil
  14. Şimdiden sipariş alımların başlayalım :D Değil mi ben hala bekliyorum Japonlar getiremedi bir türlü ilk siparişi :S

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel yazmışsınız :) Her ne kadar robot olsa da beni çok etkilemişti :) Bu arada tayvan versiyonu da çekildiğini yazmışsınız rica etsem dizinin adını yazar mısınız? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim tayvan versiyonunun adı "Juedui Daling " ancak türkçe altyazısı yok henüz

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar