Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Kore Show Programları -2: Survival I'm A Singer

Güney Kore televizyonlarının en ilginç show programlarından biri I'm a Singer. Kendini ispatlamış isimlerin sahne alarak güçlü seslere karşı yarıştığı program her hafta yenilenen gösteriler ve yer değiştiren ünlülerle de oldukça ilginç. 
☆ Jaurim bu program ile karşıma çıkan bir isim. Tarzı shakira ablaya benziyor yer yer Celine Dion ablaya da göz kırpıyor. Çok keyifle izledim performanslarını. 


Kore müzik piyasasında duruşlarının yanı sıra sesleriyle de kendilerini göstermek isteyen sesler her hafta jüri ve izleyiciler tarafından oylanarak listede kalma mücadelesi verirken elenen sesin yerine yeni bir ses organizasyona dahil oluyor. Performans gösterecek şarkıcıların durumları tablolandırılıyor. 

☆ Insooni Kore müzik piyasasının en yüksek yerlerinde 
duran biri benim için. Benim için diyorum Korelilerin ne yapacağı belli olmaz ^^ 
Söylediği her şarkıyı hakkını vererek, dinleyenlerin yüreklerini yerinden söküp fısıldayarak bütün duyguları nakşettikten sonra iade ediyor. 


Program 6 Mart 2011 tarihinde yayınlanmaya başlamış MBC televizyonunda. Bir süredir arada sırada dinlediğim şarkıları paylaşmayı düşünürken bu programdan bahsetmenin daha mantıklı olduğu kanısına vardım. Belki benim kaçırdığım güzel bir şarkıyı sizden öneri olarak alabilirim diye. 
  Lee So Ra Dinlerken keyif aldığım bayan vokallerin 
başında gelen bir isim. Duruşu ve performanslarıyla oldukça etkileyiciydi.
Sahnede oldukça rahat göründüğü bu performansına bayılmıştım izlerken
sizlerle paylaşırken yeniden dinledim de tanımanıza vesile olursam ne mutlu bana. Baskın vokalleri seviyorum galiba :D



Program ikna edilmesi güç sesleri yan yana getirirken halkı ne kadar ele geçirdi bilmiyorum ama bu güzel yapımda hoşuma gitmeyen bir şey var. Sahneye çıkan kim olursa olsun izleyenleri mest ederken her zaman ki "Waooo! Hatun ne okuyor arkadaş. " "Adama bak yine uçurdu şarkıyı" diye tepki veren kulis ahalisi. 
Bu kadar kadın vokal ardından severek dinlediğim erkek bülbüllere 
doğru süpürgemizi uçuralım. 
Kim Bum Soo gerçeği var arkadaş, kim ne derse desin. Adamın her söylediği şarkıyı seviyorum. Sesine hakimiyetine en tiz halinden en baskın notalara çıkıp inerken... 
Kısaca bu adamı dinleyin canlar. tıktık


Genelde sunucu zırvalar tarafından sergilediği performanslar zarar gördüğü için uyuz olmamak elde değil aslında bu programa. Ama bu sesler için katlanılır yapacak bir şey yok.
 Kim Gun Mo sesini tanıyacaksınız mutlaka.Çok tiz tonlarda dolaşan sesi -ki tiz seslerden hoşlanmam- rahatsız etmek yerine beğenimi kazanan isimlerden. 


Program yenilenen isimlerle devam ederken katılan isimlere baktığınızda aslında piyasada ki film ve dizi müziklerini yapan isimler olduğu gerçeği ile yüzleşiyorsunuz. şaşırtıcı bir durum değil elbette, yetenekli idolleride dışarıya çıkardığımızda geriye kalan bütün bülbüller burada. 

☆  Lee Young Hyun bu performansıyla gün birincisi olmuş. 
Harika bir performans ile karşınızda. Evet bende yeni tanıdım bu ablamızı bu programla. 

Programı tek tek bölümler  halinde anlatmak isterdim ama müzik ziyafetine kendinizi kaptırmak için benim yaptığım bu bölüm şu harika söyledi, bu daha iyiydi yorumlarına ihtiyacınız yok bence (: Program şimdilerde Çin'de hüküm sürüyor. 
 Finali Park Wan Gyu ile yaparak noktayı koyuyorum. Ses  tellerinde kayboldum adamın resmen, 
" tanıdık geldi ama bu ses nereden acaba?" diyenler 
Uzaklarda aramayın Hon Gil dong ost kadar yakınınızda ;) 
Diziye dair tıktık



 Yazıyı buraya kadar okuma centilmenliği yapan siz güzel yüreklere armağan olsun bu şarkı ^^ 




Yorumlar

  1. yerim senin yazılarını tanıtımlarını kore eğlence dünyasını tanıtım elçiliğine atayacam ben seni az bekle :DD: valla şu kadar değerli sesleri dinledikten sonra öbür çıtırları dinleyemiyom ben yaa bu bi tek bana mı oluyo acep O.o çıtırlar bakmalık bunlar dinlemelik :D bi takip etmediğim şu programlar kaldıydı onlarıda sayenizde tanıyıp takip ediciim artıkın :DD insooni nene sen ölme sakın emi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de var aynı durum. Bu adamları dinleyip kendimden geçiyorum idoller içinden de bir sese odaklanıp dalıyorum ^^ Genelde müzik dinlerken kliplere bakmam,bu seslerle kavrulurum diyorum ama inandıramıyorum (:

      Bu programda daha çok ses var bunları takip etsen zaten sırtın yere gelmez Deli Kız'ım <3

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar