16 Kasım 2011 Çarşamba

Kim Bum Soo (김범수) ♬ ♬ ♬

 26 Ocak 1979 doğumlu bir Kova burcu. Gençlik yıllarında kilise korosunda söylemeye başladığı ilahilerden sonra müzik okulunda kariyeri hayat bulur. Seul Sanat Enstitüsü, Joongbu Üniversitesinde okur. 
Şarkı söylerken kendini kaybedip, izleyicisinin gözlerinden ışık saçılmasına neden olan insanlardan. Kafesimin vazgeçilmez bülbüllerinden.Nerede bir dizi varsa orada şakıyan benim kafesimde ki bülbüller oluyor zaten (:
Bir de bu bülbüller birbirleriyle çok iyi geçindiklerinden midir ne bol bol düet yapıyorlar ki ben onlara yerim (:


Ortamda bülbüller şakırken konuşmak saçma diyerek susmaya çalışıyorum ^^
Giant dizisinin Ost si. Diziyi izlemesem de bu şarkıyı milyon kere dinledim sıra dizide (:
Park Shi Hoo'da benim bülbüllerin klip çocuğu olmuş (: Malum Alex'e de bir klibinde eşlik ediyordu.



Ve yine bir düet aylarca bu şarkı telefon melodimdi (: İnsanların tepkisini görmek çok hoştu hehehe Yine bir bülbüllerim düeti geliyor efendim sizler için

Ve son olarak muhteşem dizi Secret Garden'da seslendirdiği hareketli şarkıyı sizlere sunup kaçıyorum canlar. Kulaklarınız şenlensin (:


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...