Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Hotel Del Luna | Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Hotel Del Luna

 Adı: Hotel del Luna | 호텔 델루나
Tür: Romantik, Fantastik
Yönetmen: Oh Choong-Hwan
Senarist: Hong Jung-Eun, Hong Mi-Ran
Yapım Şirketi: Studio Dragon
Yayıncı: tvN
imdb: 8.6
Bölüm Sayısı: 16
Yapım Yılı: 2019

Hotel Del Luna


_____Oyuncu Kadrosu:______________________________________ 










  • IUIU
  • Lee Do-hyunYeo Jin Goo
  • Lee Do-hyunLee Do-hyun
    • Park Yoo-naPark Yoo Na


Seul'un orta yerinde, ihtişamlı görüntüsüyle bir otel ziyaretçilerini bekliyor. Dolunay gecelerinde müşterilerine kapılarını açan Hotel Del Luna'nın müşterileri oldukça özel. Okyanustan yüzme havuzuna, bütün şehrin muhteşem manzarasına sahip otelde konaklamak için tek şart hayalet olmanız.
Hotel Del Luna

Eski bir savaşçı olan Jang Man Wol uğradığı büyük ihanet sonrası intikam almak için azılı bir katile dönüşür. Bir gün yolu bir ilahla kesişir ve yüzlerce yıl sürecek bir lanetin kurbanı olur. O artık Otel Del Luna'nın sahibi ve yollarını bulamamış huzursuz ruhların ev sahibesi olacaktır. 
Hotel Del Luna
Hastalıklar, savaşlar, devrimler, yıkımlar ve yeniden başlangıçlar gören Jang Man Wol'un otelinde huzuru bekleyen ruhlar da çalışmaya başlar. Geçen zamanla  birlikte otelin resmi işlemleri için yaşayan bir çalışana ihtiyaç duyulur. Çeşitli nedenlerle yolları kesişen insanların çalıştığı Otel Del Luna'nın son müdürü, babası bir karmaşa anında otele girmeyi başaran tek canlıdır ve hayatta kalıp oğlunu büyütebilmesi için tek şansı oğlunu erişkin olduğunda otelin himayesine bırakmasıdır.
Hotel Del Luna
Koo Chan Sung  babasının verdirdiği sözle yetişkin bir adam olmadan terk ettiği Kore'ye geri dönmez. Üzerindeki kötü enerjinin etkisinden kurtulduğunu düşündüğü an Kore'nin en iyi otelinden gelen teklifi kabul eder. İlk iş günü tebrik çiçeğinin içinden başka bir otelden gelen iş başı bildirisiyle şaşkına döner. Olayın aslını görüşmek için otele gidip gitmeme arasında kalan delikanlının yolu Man Wol ile kesişir ve sonunda Otel del Luna'da iş başı yapmak zorunda kalır.



Sinirli, pişkin,savurgan kısacası Paris Hilton ruhlu bir patroniçe ve zorla başladığı işinde de başarılı olmak isteyen akılcı, samimi, profesyonel ve mükemmelliyetçi bir yönetici arasında geçen keyifli bir hayalet hikayesine hazır mısınız?


Hotel Del Luna
16 bölümlük dizimiz romantizm, dram, korku, komedi...

Allah ne verdiyse her türlü duyguyu barındıran dizimizin 49 günlük süreçte ruhların doğru yolu bulmaları üzerine kurgulanmış hikayesi oldukça keyifli. Geride bırakılan şeyler ve bu nedenle huzura kavuşamayan ruhları doğru yola sokmak kolay bir durum değildir. 

Gideceğim ama onu bir kere göreyim, bir parça öldüreyim, katilimi bulayım gibi oldukça çeşitli nedenlerle hayatta kalan ruhlar, kinlerinden, geçmişlerinden kurtulduklarında huzura kavuşup yeniden doğarlar.

Hotel Del Luna

Başrolde IU kızımız oynuyor...

Salondaki güneşe bakan duvarımızla aynı mimikleri gösterdiği sahneler boyunca sabırsızlıkla bekledim tek bir mimik göstermesini ama bizim evin duvarı çok daha dramatikti. 
K-dramaların son zamanlardaki en büyük sorunları belki de yan rollerin çok sağlam, dokunaklı hikayelere sahip olmalarına rağmen ana rollerin ünlü/fanı bol kişilere teslim edilip gerisini biraz boş vermek. 


Hotel Del Luna
Man Wol kızımız mesela. Vatan, Millet, Sakarya duygularıyla silah kalkan kuşanmışken bir aşka tutuluyor. Genç kızdır tutulur diyelim. Düşman askeri olduğunu bildiği delikanlıyı en olmayacak yerlere götürüp bütün askeri sırları eline veriyor. Bakınız bütün askeri sırlar derken bu insanlar zaten bir avuç Goryo halkının hayatta kalma mücadelesi aynı zamanda. Sonra bu adam tarafından talan edilip halkı yok edilince kin tutup saraya dalıyor. Madem sende o yürek var en başında salsana ablacım kendini ortamlara.  Neden  o kadar insanın kanına giriyorsun? Hadi girdin diyelim; Kendi ellerinde verdiğin sırlar yüzünden katledilen insanlar için kinlenip büyük bir kıya makinesine dönüşeceğine kendine sıksan zaten halkın huzura kavuşacaktı. Çünkü halkını satıp katlettiren tam olarak sensin! 
Hotel Del Luna

Gelelim ikinci adamımıza...
Düşman damat candır fantezisine dayandırılan ilişkide yıllarca aşkının pişmanlığı ile kendinden geçmiş, açık açık konuşmak yerine gölgelere saklanmış bir delikanlı kendisi. Mimiklerini yidiğim Lee Do Hyun burada gönülleri yakıyor, yıkıyor üstüne yepyeni bir Seul manzarası kazandırıyor. Aşkı uğruna binlerce yıl "Man Wol bir kere beni fark eder mi?" diye sürükleniyor ama neymiş, kendisi sadece rüzgarın yanlış yöne savurduğu bir ölümlü çıkıyor. E hani ruh eşiydik annem biz? İlk gören üzerine tükürdüğü için asıl ruh eşi başkası çıkıyor resmen... Ben şok!

Hotel Del Luna

Başrollerde son zamanların ası  Yeo Jin Goo var. Biraz durağan bir oyunculuğu olsa da bu çocuğu bu tarz yapımlarda izlemeyi seviyorum. Hadi gel hayalet otelinin müdürü ol diyorsun mesela, hiç çekinmeden müşteriler memnun olsun da moduna bağlayıp çalışabiliyor :) Kızları omuzlarında sektirip şirinlik yapabiliyor. IU ile uyumları herkesin hoşuna gitmiş ancak ben bir türlü kırmızı ruju taşmış IU sayesinde ekrana bakamadığımdan enerjilerini göremedim. 
Hotel Del Luna
Diziyi sevip başrolünü gömmek yeni hobim olacak bu IU kız yüzünden. Şu kadına senaryo yerine OST yollasanız da  ben de rahat etsem azıcık olmaz mı?  (IU fanatikleri, üzgünüm ama çok sevdiğim bir insan bile olsa gerçekleri görmek gibi bir kötü özelliğim var. .Bu blog benim olduğu için idolünüze sallamıyorum kendi düşüncelerimi söylüyorum. Sevgilerle ) 
Hotel Del Luna
Dizi oydu buydu ilerlerken Man Wol'un yanındaki üç ruhun hikayelerine geliyor zaman. O an bir kere daha dedim ki "E, Man Wol ne yaşamış ki bu Choi Seo Hee ablanın yanında. Kadın dünyaları yaksa haklı bre!" diyerek birkaç masa deviresim geldi. 
Hotel Del Luna
 Kim Seon Bi abimiz, alimlik uğruna yaşadığı zor anlarla akılda kalırken, sevimlilik abidesi Ji Hyun Joong'un kardeşini bekleyen sevimli abi hallerine vuruluyorsunuz. Yan rollerin diziyi ayakta tuttuğunu ya da diziyi sevme nedenim olduğunu, onun dışında sürekli söylendiğim bir yapım olduğunu söylemek isterim efendim. Siz siz olun, hayaletlerle uğraşmayın efendim. 


Dizinin Tanıtımı:



Yorumlar

  1. izlediğim en iyi dizilerden birisiydi bu korkulu komedi :D efsanelerden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Master's Sun dizisini çok daha fazla sevmiştim.

      Sil
  2. Çok güzel bir diziydi��

    YanıtlaSil
  3. İyi guzel de piyasada cok cok iyi kadin oyuncular varken hep ayni ifadeyle oynayan, gozlerini buyuk buyuk acip oyunculuk yaptigini dusunen idolleri gormek çok sıkıcı benim açımdan. Ses olarak harika olabilir ama izlemesi ne yazik ki o kadar keyifli degil. Yine de tavsiyen icin sagol canimcim. Listeye henuz almadim ama fikir almak hos oldu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmacık kadın oyuncuları avlayalım birlikte :P Kore dizilerinde son yıllarda oldukça popülerlik kazanan 0 oyunculuklu kadın oyuncular gerçekten soğutacak yakında beni buralardan

      Sil
  4. bu diziyi çok merak ediyorum ama hala izlemedim yaa izleyeyim artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çook bile geriden izledim, sen de geç kalmışsın. Herkes bir övünce ben geriye atmıştım diziyi. Bakalım senin yorumun ne olacak?

      Sil
  5. dizi de güzeldii iu da :) böyle çok heyecanlı bir kore dizisi de voice yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yan rollerin hikayeleri ile ayrı bir dizi daha çekerdim ben, o kadar iyiydi.

      Sil
  6. Karakterleri sevdim ama sanki dizide esas mevzu eksikti. Bilmiyorum tam olarak nedenini ama kızımızın o yıkılmaz öfkesi ve nefreti yersiz gibi hissettirdi. Yaşadıkları sebebiyle anlaşılabilir ama bana abartı gibi geldi. Esaslı bir düşman isterdim karşısında. Gerçi izlerken pekte üzerinde durmadım. :) P.O yu görünce 'nillili mambo' çaldı kulağımda. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Man Wol'un bütün kini ergen sinirinden oluşuyor gibi geldi bana da :) Yanındaki kadının acısı yanında her ay inatla çıkmaya devam eden sivilceler kadar sıkıntılı bir hayattı. Ama fikri çok sevdim ben, gelen konuk oyunculara da gönül bıraktım bu arada :3

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar