Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Yitik Zaman: Geri Dönen Çocuk (BCP Ocak Ayı)

Yitik Zaman Geri Dönen Çocuk

Blog Canlandırma Projesi kapsamında Ocak ayında
Umut- Başarı konusunu ele almış
dizi, film veya kitap 
tanıtımları yaparak hem kendi bloglarımızı canlı tutacağız hem de 
izleyip okumak için bir çok yeni kaynak edinmiş olacağız.

Yitik Zaman Geri Dönen Çocuk







Yönetmen:
Tae-hwa Eom
Senaryo:
Tae-hwa Eom
Ülke:
Güney Kore
Tür:
Fantastik
Rating:7.3



Vizyon Tarihi:01 Kasım 2016

                                    Oyuncular                           .

 









  • Dong-won KangDong-won Kang
  • Hee-won KimHee-won Kim
  • Hae Hyo KwonHae-hyo Kwon
    • Eun-soo ShinEun-soo Shin


Soo  Rin annesinin ölümünden sonra üvey babasıyla  bir adaya yerleşir. Yeni hayatına alışmaya çalışırken Sung Min ile yakınlaşır. İki arkadaş paranormal aktiviteler, uzaylılar ve diğer bilinmeyenlere karşı duydukları ilgiyi paylaşıp kendi oluşturdukları dilde konuşup anlaşmaya başlar. 

Yitik Zaman Geri Dönen Çocuk
Sung Min, arkadaşlarıyla  dinamit patlatılan dağlara gitmek için buluşur. 4 kişilik ekibe son anda Soo Rin'de dahil olur. Küçük heyecanların peşinde ilerleyen arkadaşlardan biri yarı yolda ekipten ayrılır. Dörtlü buldukları bir inin içine girerler. 

Çocukları ortadan kaybolan aileler ortalığı ayağa kaldırır. Çocukları aramak için bütün kasaba, polisler bir araya gelir. Ertesi gün Soo Rin baygın bir şekilde bulunur ancak diğer çocuklardan ses seda yoktur. 4. günün sonunda kayıp çocuklardan birinin gömülmüş cesedi bulunur. Peki diğer iki çocuk nerededir?
Yitik Zaman Geri Dönen Çocuk
Bir anda Sung Min olduğunu söyleyen bir delikanlı ortaya çıkar.
Peki On üç yaşındaki Sung Min nasıl yetişkin olmuştur? 


2016 yapımı, başrollerinde Kang Dong Won beylerin olduğu,
hikayesini Cin yumurtası gibi fantastik bir konuya dayandıran
film izlemesi oldukça keyifli bir yapımdı.Yitik Zaman Geri Dönen Çocuk

Küçük çocukların 
bir merak uğruna girdikleri zaman kıskacında geçirdikleri,
nasıl kurtulacaklarını bilmemelerine rağmen
bir umutla hayata tutundukları 
sahneler sizleri de içine çekip 
aynı durumda olma ihtimaline sürüklüyor. 

Yitik Zaman Geri Dönen Çocuk
Dong Won'un küçük Sung Min'in duygularını
oldukça iyi vermesi sayesinde
pedofili hissi uyandırmadan ikilinin yanında olmasını isterken,
bir yandan da dışarıdaki insanların hassasiyetlerini
görüp garip bir ikilemde kalıyorsunuz.  

Duran zaman, her şey sabit kalırken büyüyen arkadaşlar,
insanlara kendini anlatmak, anlaşılmak ya da inandırmak...

Ya sen olsaydın?
Böyle bir durumda umudun olur muydu? 

Filmin Tanıtımı:
 


Yorumlar

  1. Bu filmi çok oldu izleyeli çok etkilemişti, hatta geçenlerde yine aklıma gelmişti, şimdi burada görünce şaşırdım. Cidden güzel filmdi, oradaki duyguyu hissettiriyor, film senide içine çekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim gözümden kaçmış resmen, görünce şaşırdım hemen izlemeye koyuldum. Pek keşfedilmemiş bir film galiba duymadım kimseden.

      Sil
  2. Benim gözümden kaçmış resmen, görünce şaşırdım hemen izlemeye koyuldum. Pek keşfedilmemiş bir film galiba duymadım kimseden.

    YanıtlaSil
  3. Konusu ilginçmiş aslında ama Korelilerin yaptıkları sonlar böyle fantastik filmleri vezir de ediyor rezil de ediyor. Bu filmi de hiç duymamıştım. Ama tavsiye olduğuna göre bir kenara yazabilirim demektir bu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden öyle, vezir oldu benim gönlümde. Bir de çok bilinmemesi, kıyıda köşede kalması fazla enteresan

      Sil
  4. Ben de ilk defa duyuyorum bu filmi. Aslında kadrosu ile bile adından sık sık söz ettirecek bir yapıma benziyor. Çok merak ettim. Sanırım bu etkinlikle beraber daha çok Kore filmi izleyeceğim. Eline sağlık harika bir tanıtım olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok fazla film ve dizi, kısa sürede bize ulaştığı için muhtemelen gözden kaçan çok fazla film oluyor.

      Sil
  5. Vizyona girdiği zaman izlemek istemiş fırsat bulamamıştım, resmen unutmuşum filmi ve aradan tam beş yıl geçmiş çok şaşırdım :) yazınız için teşekkür ederim, izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar fazla film vizyona giriyor ki bir aktör ya da aktrisin filmografisini takip etmek bile zor şu günlerde. Kang dong Won'a rağmen benim için geç bir film oldu

      Sil
  6. Çok güzeeell bir öneri olduu bunu ilk kez görüyorum 😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi seyirler (: Nasıl bu kadar radardan kaçmış bu film ben de çok şaşkınım

      Sil
  7. Konusu çok iyi.:) Listeme ekliyorum.

    YanıtlaSil
  8. oooooo saol yaaaa, zaman sıçraması, paralel evren bu bu filmdeki gibi konular kore film ve animelerde popüler oldu ve çok da güzel filmler yapıyolar. en kısa zamanda izlerim, iyi ki izleyip yazmışııın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korelilerin sevdiği ve sevdirdiği konular cidden. Bir şekilde en saçma hikayeye bile inanmış halde buluyorum kendimi. Çok keyifli yapımlar izledim bugüne kadar

      Sil
  9. kendi oluşturdukları dille konuşmak mii oo küçükken böyle bir dil oluşturmayı hayal ederdim hep elfçe ve tolkien hayranlığımdan :D konusu çok ilginçmiş kaybolan çocuğun yetişkin olarak ortaya çıkması dark dizisini anımsattı :D kore zaten aştı kendini iyice bilimkurgu ve fantastik alanda izlerim mutlaka bunuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı bir çocukluk yaşadığımı düşünen biri olarak neler neler denemişim dedim bu cümlene :D Belki çocukların dili senin kendi dilinin çıkışına vesile olur :3 İyi seyirler

      Sil
  10. Hem Kore yapımı hem de çok ilginç ve güzel bir konusu var izlemek lazım :)

    YanıtlaSil
  11. Listeme girdi bile, teşekkürler!!

    YanıtlaSil
  12. Geçen gün alt yazılara bakarken indirdim, torrent tamamlanınca izleyeceğim hatta.
    Bana afiş çokça wolf boy filmini hatırlattı ama konu çok alakalı değil gibi :)
    ellerine sağlık yazı için teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konu olarak oldukça farklı, filmin dolaştığı hisler oldukça garip ve ikilemde bırakıyor. Kang Dong Won iyi oyunculuğuyla gölgeli yorumlardan kurtarmış filmi :3

      Sil
  13. Daha önce duymamıştım. Kang Dong Won'u severim, izleyeceğim mutlaka. Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Piyasaya sürülen çok fazla film olumca gözden kaçırmamak için ekstra ilgi gerektiriyor resmen

      Sil
  14. İlk defa duydum desem ve aşırı merak ettim. Bunuda attım listeyee :) Oyuncular tanıdık geliyor ama bilemedim. :D İlla ki izlemişimdir bir yerlerde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim favori oyuncularımdandır Kang Dong Won. Filmografisinde en az 5 filmi izlemişsindir bence :D

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar