Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Chronicle of a Blood Merchant (BCP Nisan Ayı)

Chronicle of a Blood Merchant

 Adı: Chronicle of a Blood Merchant | 허삼관
Tür: Dram, Tarih Yönetmen: Ha Jung-Woo
Senaryo: Yu Hua (roman), Kim Joo-Ho, Ha Jung-Woo
 Görüntü Yönetmeni: So Jung-Oh
Müzik: Kim Jung-Bum
imdb: 6.7  daum: 7.2
Süresi: 124 Dakika
Yapım Yılı: 2014 - 2015

_____Oyuncu Kadrosu:_______________________________



_____Konusu:______________________________________

Chronicle of a Blood Merchant

Heo Sam Gwan bir inşaatta çalışıyordur. Köyün erkekleri inşaatta çalışmanın yanı sıra evlenebilmek için kanlarını da satarlar. Kana satmak hem kısa yoldan sağlıklı olduklarının ispatı hem de kısa sürede elde edilecek yüksek miktarda para demektir. 
Chronicle of a Blood Merchant
Heo Sam çalıştığı inşaatta bir gün Ok Ran'ı görür ve genç kızla evlenmeyi kafasına koyar. Genç kızı ikna edebilmek için para harcayıp babasının gözüne girmeye çalışır.  Kızı zengin sevgilisinden ayırıp evliliğe ikna eden Heo Sam'ın geçen zamanla ailesi genişler ve üç oğulları olur.
Chronicle of a Blood Merchant
Mutlu aile tablosu, köylünün susmayan dedikodu kazanını durdurmak isteyen Sam Gwan'ın tek bir hareketiyle son bulur. Eşinin sakladığı sır baş edebileceğinden çok büyüktür. 


_____Yorumum:____________________________________

Blogları Canlandırma Projesi kapsamında izlediğim aile temalı bir film Chronicle of a Blood Merchant. 


Chronicle of a Blood Merchant

2014 yapımı olan  Chronicle of a Blood Merchant 
Çin kaynaklı bir kitap uyarlaması.

Ha Jung Woo oldukça etkilendiği kitabı beyaz perdeye yansıtmak için 
hem senaryo kısmında çalışmış hem de yönetmen koltuğunda oturuyor.

Chronicle of a Blood Merchant
Kore'nin en tanınmış oyuncuları da 
arka fonda görünerek destek olmuşlar filme. Yoon Eun Hye'de
kilolu halleriyle kamera karşısında.

124 dakikalık film 
oldukça durağan bir giriş yapıyor hikayeye. Ülke'nin durumu hakkında
fikir sahibi olduktan sonra
ailenin içine davet ediyor bizi yönetmen.
Chronicle of a Blood Merchant
3 oğluyla gurur duyan 
anne baba ortaya çıkan gerçekle
sarsılıyor. Aile yapısı sarsılınca güven duygusu ortadan kalkıyor.

Film ilerledikçe sessizce dram sahneleri
sarıyor teninizi. Filmin sonunda ise bol miktarda peçete tavsiye ediyorum.
Ağlamak için Nam Da Reum yani küçük oğlumuzun
bir bakışı, bir cümlesi yeterli oluyor. 
Chronicle of a Blood Merchant

Ha Ji Won benim en sevdiğim Koreli aktristtir. 
Filmde onu görünce bir rahatlama geldi hemen.
Kitap uyarlamalarının durağan akışı, 
detaycı duruşu da sevdiğim bir özellik olunca ben çok sevdim filmi.

Şans verip izlemenizi tavsiye ederim.


_____Tanıtım Videosu:_______________________________



Yorumlar

  1. Dram yüklü gibi. Şuan dram kaldiramam ama listeme ekliyorum. Oyuncular iyiymiş. Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adım adım, çaktırmadan sarıyor dram sahneleri dört bir yanını.

      Sil
  2. Dram her zaman en sevdiğim film türü olmuştur, izlerim ben bunu. Yazı için ellerine sağlıkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu da merak ettim :) Hüngür kıyamet ağlamam ruh halimden mi yoksa cidden filmin etkisi mi?

      Sil
  3. Kan satma falan deyince eski zamanlar filmi sandım ama gifte gömlek giymişler. Günümüz kırsalında falan mı geçiyor? Eun Hye'yi de tanıyamadım resmin küçüklüğüne veriyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş dönem filmi ama tam tarih verilmiyor. Kostümler 70ler civarı gibi bir izlenim uyandırdı. Ülkenin yeniden yapılandırıldığı yıllar, yokluk vurgusu da var. Çinli bir yazardan uyarlandığı için o kısım biraz bulanık. Eun Hye izlerken bile tanımak da zorlandım :D

      Sil
  4. Bu filmi daha önce gördüğümü hatırlamıyorum gördüysem de dram diye görmezden gelmişimdir belki :D Kendimi dram izlemeye hazır hissettiğimde mutlaka bakacağım hem sevdiğim oyuncularda varmış :) Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hazırlıksız yakalandım :) Dram olduğunu bilsem yaklaşmazdım belki de

      Sil
  5. Uzun zamandır Kore filmi izlemiyordum. Dram sever birisi olarak mutlaka izlemek isterim. :)

    YanıtlaSil
  6. Çok merak ettim en kısa zamanda izleyeceğim:)

    YanıtlaSil
  7. Dram severim bakacağım buna emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. O sırrı aşırı merak ettim, sırf o yüzden izlerim. :D İki oyuncuyu da severim, keyif alacağımdan eminim sevdiğimden. Emeğine sağlık^^

    YanıtlaSil
  9. Uzak Doğu filmleriyle bu sene aram çok iyi. İzlediğim her filmden mutlu ayrıldım. Bunu da listeme ekliyorum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu film yeşilçam dramları tadında ;) İYi seyirler

      Sil
  10. Seveceğim bir filme benziyor, uzunluğunu ve durağanlığını arka plana iteleyebileceğim bir film :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi seyirler ;) Oyunculuklar iyi en azından dersin en kötü ihtimalle :D

      Sil
  11. dram türüne kendimi aşırı kaptırıp aşırı ağlıyorum o yüzden çok tercih etmiyorum ama ailenin sırrını çok merak ettim izlerim ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmin geneline yayılmadığı için belki de rahatça izleyip son kısımda saldım göz yaşlarımı :D

      Sil
  12. Yavas olsa sa dediginiz gibi kitap uyarlamalarina detayli bir cekim yakisiyor. Emeginize saglik, listeme ekliyorum Ins. Hatta belki yorumlarim ben de.😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlersen yorumlamanı isterim. Senin bakış açından yeniden yorum okumak hoşuma gider :)

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar