Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Seo Bok: İlk İnsan Klonu Aramızda! | Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Seo Bok


_____Oyuncu Kadrosu:_______________________________

Seo Bok


_____Konusu:______________________________________

Eski bir ajan olan Ki Hun, gizemli bir görev için yeniden çağrıldığında hayata tutunmak için hiç ümidi yoktur. Gizli görev için ona vaat edilen para değil hayatta kalmaktır. 

Seo BokSeo Bok
Dünyanın ilk insan klonunu koruyacak ve nakil işlemini gerçekleştirecek olan Ki Hyun karşısındaki bilinmeyen düşmana karşı bu genç klonu korumaya çalışacaktır. 
Seo Bok

Not: Film, Çin klasiği olan "Xu Fu" adlı bir hikâyenin, modern hayata uyarlanmış halidir.

Seo Bok


_____Yorumum:____________________________________

2020  yılının büyük sükse yaratacağını düşündüğüm ancak
Kore halkının 3. sıraya layık gördüğü film olan Seo Bok
ismini ölümsüzlüğü bulması için Kral tarafından
görevlendirilmiş olan kişiden alıyor. Ölümsüzlük...

Seo Bok

Kore'nin iki başarılı oyuncusunu kamera karşısına koyup birinin en ölümcül silahı olan gülümsemesini elinden almışlar diğerine de 
ışıldamadan ölüme hazırlanan o adam ol demişler.

Seo BokSeo Bok

Ve bu iki adam sizleri zamanın büküldüğü bir dünyada
ölümsüzlüğün göz kırptığı insanlığın yapabileceklerini göstermişler. 

Hayattan soyutlanmış bir bebek olan Seo Bok'un, tek varlığı,
annem dediği genetik mühendisin yönlendirilmeleri üzerine kurulu
hayatında duygulara yer yoktur. Küçük bir robot gibi emirlere
uyar. Ta ki Ki Hyun ile karşılaşana kadar.
Seo BokSeo Bok

Burada iki beyefendinin paslaştığı anları izlerken büyük keyif aldım.
Kariyerlerinin ışıltılı çizgisinden uzaklaşıp 
o kadar farklı göründüler ki bana en çok
bu soyutlanmış hallerine bayıldım.
Seo Bok

Neler yapabileceklerini gördüğüm, bildiğim iki adamda
o kadar duruydu ki!

Birisi ölüme hazırdı...
Diğeri duygularla hiç tanışmamış...

Seo Bok
Seo Bok

 "... Eğer insanlar ölümsüz olursa insanlık kendi kendine yok olmaya başlayacak."

Seo Bok


Filme dair sevdiğim çok detay var.
İnsanlığın doyumsuzluğu sonu olacak fikri
benim en büyük inancım. Ve bu son bence çok yakında...

Seo Bok

Filmi izlemenizi tavsiye ederim, 
izlediyseniz lütfen yorumlarınızı benimle paylaşın.

Sizde benim kadar keyif aldınız mı bu ikiliden?



_____Tanıtım Videosu:_______________________________








Yorumlar

  1. Park Bo Gum ve Gong Yoo en sevdiğim oyuncular, kesinlikle mükemmel bir yapım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok severim ikiliyi ama bu kadar duruşlarından soyutlanıp bambaşka bir dünya yaratacaklarını beklemiyordum. Sıfırdan aşık oldum adamlara :)

      Sil
  2. İzlenmelik bir film, konusu hoşuma gitti :) Tavsiye için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. oo listeme aldım izleyeceğim severim bu tür konuları zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konu ilgini çekmese bile iki aktör mutlaka ilgini çekecek diye düşünüyorum. Gerçekten çok iyiler

      Sil
  4. Merhaba,
    Yazınızı çok beğendim ve keyifle okudum. Filmi de mutlaka izleyeceğim.
    Mutlaka izlenmesi gereken kore dizileri listeme göz atarsan mutlu olurum. İyi günler
    https://umutvadi.com/mutlaka-izlenmesi-gereken-kore-dizileri/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkürler, bakacağım hemen listenize

      Sil
  5. yanda oyuncuları gördüm deee, benim deee favorim iseee lee jong suk :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar