Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Ghost Doctor Konusu | Oyuncuları | Yorumu (BCP MART AYI)

Ghost Doctor

Dizinin Adı : Ghost Doctor | 고스트 닥터
Dizi Türü :Dram, Tıp, Fantezi, Doğaüstü
Yönetmen : Boo Sung Chul
Senaryo : Kim Eun Hee
IMDb Puanı: 8,2
Bölüm Sayısı: 16




_____Oyuncu Kadrosu:______________




Ghost Doctor



_____Konusu:_________________

Ghost Doctor

Cha Young Min idealist, mükemmeliyetçi bir cerrahtır. Yaşam mücadelesi veren insanlardan ziyade hayatta tutulabilecek insan sayısına önem verir zamanla. Ancak trikotajla hiç bir ilgisi olmayan kader ağlarını örmektedir ve Dr. Cha bir trafik kazası sonrası komaya girer.

Ghost Doctor

Go Seung Tak tıp fakültesini dereceyle okuyan, literatüre çok hakim bir doktor adayıdır. Ancak müdahale etme durumunda kitlenip kalır. ailesini sahip olduğu hastanede rahat bir stajyerlik dönemi düşünürken kendisini bir anda karmaşık ilişkiler içinde bulur. 

Ghost Doctor

Bedenine giren cerrahın ruhuyla hayatlar kurtaran 
Go Seung Tak ile çılgın günlere hazır mısınız?

Ghost Doctor



_____Yorumum:____________________

2022 yılının ilk dizilerinden olan Ghost Doctor 16 bölümden oluşuyor. Tıp konulu dizi, film ve kitap izleyip paylaşacağımız Mart ayı için bir parça da denk gelen Ghost Doctor gizem, fantastik, komedi ve dram türünde.

Ghost Doctor

Boo Sung Chul'un yönettiği dizimizin senaryosunu Kim Eun Hee yazdı. 
Kim Eun Hee ismini Kingdom dizisinden hatırlayacaksınız.

Ghost DoctorGhost Doctor

Dizinin başrollerinde Rain ve  Kim Bum yer alıyor. 
Uee ve  Son Na Eun bankamatik oyunculuklarıyla bedavadan parayı ceplerine indirirken siz neden varlar acaba diye düşünüyorsunuz sadece.

Ghost DoctorGhost Doctor


Rain ve Kim Bum enerjileri, şirinlikleri ve zıt tutumlarıyla
 çok iyi bir enerjiye sahipler ama dizinin geniş ama vasıfsız kadrosunun ağırlığını kaldırmakta çok zorluk çekiyorlar. İkilinin olduğu sahnelerde gülüyor, keyif alıyorsunuz, yan hayalet hikayelerinde üzülüyorsunuz ama gerisi nedensizce orada kalan zaman kazandıran ama sizi bunaltan unsurlar. 

Ghost Doctor
Ghost Doctor

Diziye bir fırsat verin, kadın oyunculara ben kadar sinir olmazsanız keyif alacaksınız eminim.





_____Tanıtım Videosu:_______________






Yorumlar

  1. Bu dizinin yılın başarılı sayılan dizilerinden birisi olduğunu duymuştum... Yorumunuzu dikkate alacağım... Emeğinize sağlık... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifle izlenecek bölümleri de var genele vurunca tadı kaçıyor

      Sil
  2. İzlenecekler listemde. Yorumundan sonra biraz öne alabilirim sanırım. Kalemine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  3. Rain, Naeun ve Uee ile idol kombosu yapıp üstüne bir de Kim Bum'la kadroyu taçlandırmışlar resmen. Oyuncular listesine bakmak bile heyecanlandırdı beni :) Yorumunuz bana epey fikir verdi diziye dair, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. selammm.. kadrosu dikkat çeken bir dizi insanda izleme merakı uyandırıyor ama başrol kadının birkaç dizisini izledim ve sevemedim o yüzden biraz muallakta kaldım izleme açısından:) yalnız konusunu görünce gözümde oh my ghost canlandı :D bakalım listeme aldım diyelim harika bir tanıtım olmuş ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadınlar laf olsun diye olay yerinde zaten Rain ve Ki Bum döktürüyor :D

      Sil
  5. Hihihi, kadın oyunculara sen kadar sinir olurmuşum gibi geliyor bana, dur bi bakayım. Kim Bum çünkü kalp kalp kalp. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sdjfbfjabsnflbfaskb Kadın oyuncu demeye dilin varmıyor kabul et :D Kim Bum ve Rain forevaa <3

      Sil
  6. bir heves başladım ama ancak bir bölüm izleyebildim. iki doktoru sevdim, konuyu da sevdim ama ilk bölümün sonunda o 12 yıl öncesi olayları aklıma yatmadı, bıraktım, üstelik kore dizisi de hiç bırakmam yani ama öyle çok dizi var ki artık bu diziyi bırakmak bir ilk oldu benim için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rain ve Kim Bum için ara vere vere izledim bende :D Hak veriyorum sana gönlün rahat oolsun :D

      Sil
  7. yaa ben de yarım bıraktım bu diziyi anlatımınla yine merak ettim ama tekrar başlamam sanırım :) geçmiş gelecek olaylarını birbiriyle çok alaka kuramadım çok zorlama bişiler var gibiydi sıkıldım yalan yok ama oyuncu kadrosu iyi tabi ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rain ve Kimbum görsellerini izleyerek de aynı keyfi alabilirsin :D

      Sil
  8. Dizi ilk çıktığında ben de bloğumda tanıtmıştım ancak bir türlü başlamak nasip olmadı. Çok merak ediyorum, Kim Bum'u da çok severim ancak genelde seninki gibi yorumlar gördüm. Kadroda birden fazla performansı düşük kişi olunca dizinin seyir zevki kaçıyor ister istemez. Naeun'ı izlemeyeli baya oldu, Uee de aynı şekilde. Yine de vaktim olursa dediğin gibi bir fırsat verebilirim diziye, Kim Bum için bakmak istiyorum. Eline emeğine sağlık! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkürler. İzleyemesen de büyük kayıp olmaz bence ama Kim Bum bum bum için videolarına bakıp şeker komasına girebilirsin :D

      Sil
    2. hahaha tam şeker komasına girmelik gerçekten:)))

      Sil
  9. Ruhsar göndermesi gözlerden kaçmadı :-)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar