Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Doctor John Konusu | Oyuncuları | Yorumu (BCP MART AYI)



Orijinal İsmi: Doctor Yo-Han
Süre: 60dk
Tür: Dram
Yönetmen: Jo Soo Won
Senarist: Kim Ji-Woon (ii) , Yo Kusakabe


 _____Oyuncu Kadrosu:______________



_____Konusu:______________________


Bir ötanazi olayı yüzünden hapse düşen anesteziyoloji uzmanı olan Cha Yo Han, on saniye lakabıyla tanınan başarılı bir doktordur. Ağrı hissedemeyen doktor Cha Yo Han, hapishaneden çıktığı gün tıp dünyasına geri kabul edilir. 


Bir travma sonrası doktorluktan vazgeçip yurtdışına kaçmayı kafasına koyan Kang Si Young'un  Doktor Yo Han ile yolları hapishanede kesişmiştir. Kısa bir süre sonra yeniden aynı hastanede karşılaşan iki doktorun hikayesi aktarılıyor. 


_____Yorumum:____________________



2019‘da yayınlanan Doctor John 16 bölümlük 70 dakikadan oluşan bir tıp dizisi. Dizinin yönetmenliğini Jo Soo Won yaparken Yo Kusakabe romanından uyarlanan senaryosunu Kim Ji Woon yazdı. Kendisini daha önce Cheongdamdong Alice (okumak için tıktık) ve Hyde Jekyll, Me (okumak için tıktık)  dizilerinden hatırlıyorsunuz. Elbette aynı mantık hataları ve uçuk fanteziler eşliğinde.



 Bakınız başrolde Kore oyuncu sektöründe nefes alan herkesin iyi oyuncu listesinin zirvesinde olan Jisung var. Jisung Bey hapishane köşelerinde minik Se Gi performansıyla yürek hoplatıp yeniden Doktor Yohan olurken 
Lee Se Young hanım hiç zahmete girmeden kendini oynuyor. Kendisi burada Hwayugi dizisinde gördüğümüz zombi oluyor. Malum hanımefendi aynı rolü 
The Red sleeve için de tekrarlamıştı. 


 Lee Se Young ve kötü oyunculuğu hakkında sayfalarca konuşabilirim ama
bu rezalet oyunculuğu kaldırmamı sağlayabilecek muhteşem Ji Sung 
varken diziyi yarım bırakmama neden olan şey 
senaryodaki akıl tutulması. 

**** Aklımdaki Sıkıntılar***
Bakınız bu insanlar yan yana gelebilsin diye
ne kadar bisiklet varsa insanların üstünden geçer.
Burada hiç neden yoksa 
Doktor Yo Han kişisel alan algısının üstünden geçiyor,
taciz ediyor hatta çalışan doktoru kendisi de bir doktor olmasına rağmen.


Dünya'nın  en kötü dizilerinde bile göremeyeceğiniz şekilde
bir hastane yapılanması izliyoruz.
Kabile şeklinde bir alana 44597438 hediye şeklinde geziyor bütün doktorlar.
Cerrahlar bir anestezi uzmanının tek kelamıyla saygı duruşuna geçiyor ki bu olay
Kore'de geçiyor. Sadece üstü olduğu için ağzını açamaz en yetenekli insan bile.
Ancak durum sadece bu değil aynı şey 2. sınıf öğrencisi olmasına rağmen
Doktor ve hocası olan Yo Han'ın durumunu 
sürekli sorgulaması, iş aksatması gibi durumlar görüyoruz sık sık.
akıl alır gibi değil.


Kızımız okulunun en iyi öğrencisi diye tanıtılıyor ancak 
bir cerrah olan babasıyla dağ tırmanışı yaparken görülüyor.
Bakınız eli her şeyden önemli olan bir meslekte ki insanların en sevdiği aktivite.

Bu yetenekli kızımızın annesi, babası, halası, teyzesi, kardeşi
doğal olarak hastanede ve hepsi doktor.
Ailenin en okumamışı olan dayısı da 
hapishanede müdür. ÖYLE işte!


Hastalığı yüzünden takıntılı hale gelen Doktor Yo Han 
bir bölümde hiç düşünmeden çaresiz ve bulaşıcı bir hastanın
olduğu odaya dalıyor. 
Söz konusu olan Jisung olunca yorumlara da bakayım kesin ben yanlış anlamışımdır dedim ama...

Lütfen izlediyseniz ve olumlu görüşleriniz varsa yukarıdaki 
detaylar hakkında beni aydınlatın.


 _____Tanıtım Videosu:_______________



Blogumda Yer Alan Diğer Tıp Konulu Diziler 
(Okumak için üzerlerine tıklayın)











Yorumlar

  1. Diziyi izlemedim, ilk defa duyuyorum hatta ama yorumunuzu çok eğlenerek okudum :) Bütün aile aynı hastanede doktor olmaları süpermiş :D Bazen bu gibi dizilerde mantık hatalarını, saçma tesadüfleri göz ardı edebildiğimiz oluyor ama bu onlardan pek değil sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben genelde dalgasını geçip keyfini çıkarıyorum ama bu kadarı da biraz aptal yerine konmak gibi geldi bana :/ Ancak dizinin çok büyük hayran kitlesi var :3

      Sil
  2. Senaristlerin izleyiciyi salak yerine koyduğu durumlarla karşılaşınca deli oluyorum. Karakterlerin birbirini saniye farkıyla kaçırması başta olmak üzere; özellikle polisiye dizilerinde her taşın altından aynı suç baronunun çıkmasına kadar pek çok şeyi sayabiliriz. Diziyi izlemedim. Ama En altta sıraladığım dizilerden Hospital Ship, Doctor Romantik dizilerini izlemiştim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dalga geçilme hissi çok can sıkıcı cidden :(

      Sil
  3. hıms oyuncular hep tanıdık ama peki mademsi izlemeyiz :) hospital playlist listemde bakalımlım :)

    YanıtlaSil
  4. İzlemedim. Jisung u görünce olleyy be dedim ben gözden kaçırmışım izleyeyim. Ama yorumu görünce vazgeçtim. Minik Se Gi lafına da çok güldüm. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde olumlu yorumlar var diziye dair aslında :/ Sıkıntı bende mi bilemedim bakalım gelen yorumlar nasıl etkileyecek dizinin bendeki algısını

      Sil
  5. duymamıştım bunu eleştirdiğin yerler çok fazlaymış izlemem o yüzden :) bir doktor dağ tırmanışı yapmaz herhalde bence de dikkatsiz işlenmiş demek ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleyen kimse çıkmadı :D Birinin çıkıp diziyi savunmasını bekliyorum hala :3

      Sil
  6. Mantık hataları bayağı can sıkıcı, o yüzden izleyeceğimi sanmıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mu ciddiye alıyorum bazen diye kendimi sorgulatıyorlar bana ama bu kadar da değil :D

      Sil
  7. Hahahah diziye seneler önce başlamış izlediğim yere kadar da beğenmiştim. Sonra yarım kaldı ama sanırsam bahsettiğin birçok yeri izlemeden diziyi bırakmışım. Gerçekten çok abartı hatalar varmış. Eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında dizi hakkında yorumlar genelde iyi ama bahsettiğim şeyler de gözden kaçabilecek durumlar değil bilemedim :) Tam zamanında ilahi bi pause tuşu olaya el atmış sende

      Sil
  8. Hahahahaha mantık hataları güldürdü. Ailenin en başarısızının hapishane müdürü olması iyiymiş :-)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar