Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Blogları Canlandırma Projesi Nisan Ayı Raporu ve Mayıs Teması


Nisan Ayının Blog yazıları heyecanla beklerken iki yıldır içinde yer aldığım BCP'nin ilk kez Raporunu sunuyorum. Bir arada hem yeni ve farklı bir çok eserden haberdar olmak hem de birbirimize destek olmak için yan yana geldiğimiz bütün arkadaşlara destek olmayı unutmayalım lütfen.


Nisan ayımızın teması "Belirli Yazarlar, Yönetmenler" olarak belirlemiştik.

Şimdiden hepinize keyifli okumalar, 
bu yazılar hepimize keyif verir ve bir sonraki ay
sayımız katlanarak artar umarım.



Makbule Abalı: İki Kadın Yönetmen








Bez Cadıları: Howl's Moving Castle

Sessizgemi: Girl / Close


Mayıs Ayı için planlanan Proje Temamız
Eleştiri, Deneme ve İtalyan Edebiyatı...

Sizleri de aramızda görmekten memnuniyet duyarız. 
Bizlere Katılmak için yorumlara bildirmeniz ve
Blog yazarı arkadaşların Proje yazılarına yorum bırakmanız yeterli ;)



Yorumlar

  1. Eline sağlık. Bu ay daha az bekliyordum ama katılım sayısı fena değil. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gelecek aydan ümitsizim daha çok :D Kendi adıma konu başlığına uygun yapıt bulamayacak gibiyim :D

      Sil
  2. Bloglar arası etkileşimi canlandıracağına inandığım yararlı bir etkinlik. Geç haberdar olduğum için bir yıl gecikmeli katıldığım bir çalışma. Her ay katılmayı düşünüyorum.
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç olsun güç olmasın demiş atalarımız :) İyi ki katıldınız, iyi ki tanıştık

      Sil
  3. Bu etkinlik olmasa blogumda yazi yayinlamayacaktim sanirim. Etkinlik benim adima gercekten de blogumu canlandirmaya gayet guclu bir etki yapıyor 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende okuma ve izleme aşkı uyandırıyor. Dürülmeden bir keyif aleminde kayboluyoruz bloggerlar olarak bence :)

      Sil
  4. Beni eklememişsiniz benim de yazım var,
    Saygılar,

    YanıtlaSil
  5. sessiz gemi nin yazısı geldiii :) liste için de teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim aklımdan çıkmış listeye eklemediğim :*

      Sil
  6. Gelecek ay ben yokum heralde. Hiç alakamın olmadığı temalar :') Bi dk şöyle bi İtalyan edebiyatı bakınıp geliyorum :D Machiavelli demişler de adam siyaset bilimci, Prens'i edebiyat kitabı olarak düşünmedim hiç. Siyasetname ama o da bir edebi tür neticede xd Tamam ben de gelcem, yani inşallah.
    Emeğine sağlık liste için <3

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar