Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

HOWL'S MOVING CASTLE / Yürüyen Şato Konusu | Oyuncuları | Yorumu (BCP Nisan Ayı)

HOWL'S MOVING CASTLE / Yürüyen Şato Konusu

Orijinal İsmi: Hauru no ugoku shiro
Vizyon Tarihi: 9 Haziran 2006
Süre: 119dk
Tür: Animasyon, Fantastik, Macera
Yönetmen: Hayao Miyazaki
Senarist: Hayao Miyazaki , Diana Wynne Jones
Yapımı: 2004 - Japonya , ABD


_____Konusu:______________________

HOWL'S MOVING CASTLE / Yürüyen Şato Konusu
HOWL'S MOVING CASTLE / Yürüyen Şato KonusuHOWL'S MOVING CASTLE / Yürüyen Şato Konusu
Üvey annesinin şapka dükkanına bakan Sophie’nin Kötülükler Cadısının yaptığı bir büyüyle yaşlı bir bedene hapsolur. Kimselere görünmeden kendisini bir çare umuduyla yola vuran Sophie'nin yolu ikinci kez Howl ile kesişir. Howl'un yürüyen Şatosuna giren Sophie burada barınabilmek için şatonun bakım ve temizlik işlerini üstlenir.  

HOWL'S MOVING CASTLE / Yürüyen Şato KonusuHOWL'S MOVING CASTLE / Yürüyen Şato KonusuHOWL'S MOVING CASTLE / Yürüyen Şato Konusu
Sophie kendisini bu ilginç şatoya alan Markl, Calcifer ve şatonun sahibi Howl ile birlikte yaşamaya başlar. Bu sırada ülke saldırı altındadır. Düşman birlikleri sürekli olarak hava saldırısında bulunurken şatonun içerisindekiler 
 canları pahasına savaşmak zorunda kalacaktır.

HOWL'S MOVING CASTLE / Yürüyen Şato Konusu
HOWL'S MOVING CASTLE / Yürüyen Şato Konusu

Howl’s Moving Castle filmi aynı isme sahip olan Diana Wyne Jonesun kitabından uyarlanmıştır.

HOWL'S MOVING CASTLE / Yürüyen Şato Konusu
HOWL'S MOVING CASTLE / Yürüyen Şato Konusu


_____Yorumum:____________________

Orijinal İsmi Hauru no ugoku shiro olan 
 9 Haziran 2006 tarihinde anime severlerle buluşan 
119 dakikalık Yürüyen Şato filminin
türü animasyon, fantastik ve Macera.
Senaristliğini Hayao Miyazaki ve Diana Wynne Jones'un yaptığı filmi 
 Hayao Miyazaki yönetiyor.

HOWL'S MOVING CASTLE / Yürüyen Şato KonusuHOWL'S MOVING CASTLE / Yürüyen Şato Konusu
HOWL'S MOVING CASTLE / Yürüyen Şato Konusu

Gizemin, sihrin, bambaşka dünyaların, siyahla beyazın, iyilikle kötülüğün eşit olduğu muhteşem dünyaların kapısını bizlere açan
 Miyazaki'nin en sevdiğim filmlerinden
olan Yürüyen Şato mutlaka izlenmesi gereken yapımlardan.

HOWL'S MOVING CASTLE / Yürüyen Şato Konusu
HOWL'S MOVING CASTLE / Yürüyen Şato Konusu
HOWL'S MOVING CASTLE / Yürüyen Şato Konusu













 _____Tanıtım Videosu:_______________





Yorumlar

  1. bunu sevmeyen yoktur herhaldeee :) ben de totorodan sonra en çok bunu severims :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsinin yeri bende apayrı, izlediğim zaman, insanlar öyle güzel anların hatıraları da saklı ki bu filmlerde :)

      Sil
  2. Çok güzel ve büyüleyiciydi gerçekten. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyüleyici sıfatı en çok Miyazaki dedemin filmlerine yakışıyor <3

      Sil
  3. Uzun yıllardır izlemek istesem de bir türlü elim gitmiyor. Hani olurya, bir şeye çok fazla rastlayinca onu zaten biliyormuş hissine kapılır insan... Onun gibi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretime gelen kuzenime laf arasında bahsettim izlemedim deyince anında oturup seyir keyfi yaptık. Blogta yer almadığını fark edince de bahanem oldu işin aslı. Herkes bambaşka çıkarımlar yapıyor bence Miyazaki filmlerinde sen de kendi dünyanı yaratacaksın bir şekilde.

      Sil
  4. Bilmem neden, fantastik filmleri bir türlü izleyemiyorum. Oysa hayallerde yolculuk ne güzeldir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fantastik gibi değil de fazla metaforik bir dünya kurgusu var Miyazaki filmlerinde. İsimsiz ülkelerin, değişken insanları arasında büyüyle sihirle, ateşle hayvanla temas ederek kendi iç dünyamıza dair bir yolculuğa çıkıyoruz.

      Sil
  5. Gecenlerde cocuklarla totoroya bakmistik, bu film benimkilerin yasina pek uygun degil gibi ama ben bir ara bakabilirim. BCP etkinligi beni de yazmaya zorlamasi hasebiyle ise yarayor. Tesekkurler tanitim icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklar için uygun değil bence savaş arka fonda var çünkü :) Yorumunuz için teşekkür ederim

      Sil
  6. Çok hoşuma gitti Yürüyen Şato yorumu yapman ve okumam 😍😍 Teşekkürler 💮 Ruhların Kaçışı'ndan sonra favori anime filmim bu. Ama Howl ve Sophie en sevdiğim çift 💞 kuzenimle Howl ve Sophie cosplayi bile yapmıştım çok seviyorum 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruhların Kaçışına da bayılıyorum ben :D Miyazaki dedem ne yapsa seviyorum da denebilir ince detaylarında yok oluyorum gösterdiği dünyaların resmen <3

      Sil
    2. "Miyazaki dedem" bayıldım buna ya benim de dedem bundan sonra 😂 ben de bayılıyorum 💘💘

      Sil
  7. miyazaki'nin hangi filmini daha çok sevdiğimi seçemiyorum bu da muhteşemdi :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar