Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Painter Of Wind Konusu | Oyuncuları | Yorumu

    Painter Of Wind Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Yayın Tarihi: 9 Ekim 2008
Süre: 57dk
Tür: Aile, Dram
Yönetmen: Jung Tae Yoo
Senarist: Lee Eun Young
Yapımı: 2008
Sezon: 1


_____Oyuncu Kadrosu:______________

Painter Of Wind Konusu | Oyuncuları | Yorumu



_____Konusu:______________________

Shin Yoon Bok, bayan bir ressamdır ancak dizide babasının ölümünü araştırmak için kendisini Joseonlu bir erkek olarak tanıtır. 

Ona harika resimler yapmayı öğretecek olan ressamla karşılaşır. Kim Hong Do , Shin Yoon Bok' resim yapmayı öğretecek adamdır... Kim Hong Do ile aralarında da duygusal bir yakınlık olacaktır...




_____Yorumum:____________________


2008 yapımı bir dizi olan Painter Of Wind
57 dakikalık durağan, Aile, Dram türünde bir tarihi dizi.
Yönetmenliğini Jung Tae Yoo'nun yaptığı
senaryosunu Lee Eun Young'un yazdığı eski bir dizi.

Blogumda yazmadığımı fark edince hemen eklenmeli diye düşünerek yazmak için oturdum bilgisayar başına.

İlk çevirisi yapılırken öyle keyifle izlemiştim ki bu yapımı
hatırlamak için yorumlara bir bakayım dedim 
bambaşka diziler izlemişim ben meğer insanlarla. 

Genç bir insanın resimle tanışması, kendisini tanıma çabası
hayatla yüzleşmesi öyle incelikli ve keyifli gelmişti ki bana.
Resimlerin hayattan kağıda dönüşme anı öyle güzel aktarılmıştı ki zihnimde kaldı.
Bilemedim belki de 2008'de insanımız bu kadar nefret dolu değildi bilemedim :3


Dizi eski bir yapım olduğu için 360p videolar yüklü genelde izlemesi oldukça işkence yani . O zamanlar büyük nimetti bu kalite :D

Neyse dizinin en güzel yanlarından olan 
şarkıları için aşağıya video bırakıyorum bu şarkıları mutlaka dinlemelisiniz ;)



 _____Tanıtım Videosu:_______________

_____Mutlaka Dinleyin _______________









Yorumlar

  1. Çok eskiden izlemiştim ben de. Erkek kılığına girme ve resim teması dışında pek bir şey kalmamış aklımda. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müzikleri nasıl unutursun hemen yeniden dinlemelisin :D

      Sil
  2. Anılarım canlandı eskilere gittim o forumlarda aile gibi olduğumuz zamanlar geldi gözümün önüne ve bu dizi... kaç defa hadi POW izleyelim diyip sıfırdan başlardık bir kaç ay sonra tekrar 😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle :) Birbirimizi gaza getirip 83827673265 kez Misa izleyecek bir kafa yapısıydı ama çok özeldi özledim valla

      Sil
    2. Mi.... mi.. misa o mazolistliğin baş mimarı hepsinin fikir babası :)

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar