Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Cheer Up Konusu | Oyuncuları | Yorumu

cheer up

Dizinin Adı: Cheer Up | 치얼업
Yönetmen : Han Tae Seop
Senaryo : Cha Hae Won
Bölüm Sayısı : 16
Gösterim Tarihi : 3 Ekim 2022 - 13 Aralık 2022
Dizi Türü : Gizem, Komedi, Romantik, Gençlik

_____Oyuncu Kadrosu:______________



_____Konusu:______________________


Kapanması için imza kampanyaları yapılan, hakkında 3 felaket kehaneti bulunan 50 yıllık amigo takımı Theia yeni üyeleri almaya başlar. Do Hae Yi yeni girdiği üniversitenin amigo takımına katılır. Para kazanmak için çalışmak zorunda olan kızımız burada kalması karşılığında bir miktar para kazanacaktır. 

Park Jung Woo, Theia'yı ayakta tutmaya yeminli kaptanıdır. En güzel günlerine geri döndürmek istediği takımı ayakta tutmak için elinden geleni yapar. Theia bütün kehanetlere rağmen yeniden parlayacak mıdır?


_____Yorumum:____________________

Yönetmenliğini Han Tae Seop'un yaptığı, senaryosunu Cha Hae Won'un yazdığı Cheer Up dizisi 2022 yılı yapımlar arasındadır. 16 Bölümden oluşan dizinin bölümleri 7 dakikalık süreye sahip. 

Oyuncu kadrosunda Han Ji Hyun, Bae In Hyuk, Lee Eun Saem, Kim Hyun Jin, Jang Gyu Ri gibi genç isimler bulunan dizi  Mydramalist‘te 7,7′lİk puan aldı. Dizi türü olarak Gizem, Komedi, Romantik, Gençlik belirtilmiş. 

Gelelim yoruma... 
Bakınız Kore kültürü öğrencisine sınav zulmü yaptığı binlerce içerikle doluyken
sürekli çalıştığı için eli kalem tutmayan (asla görmüyoruz bu kısmı), 
erkek arkadaşlar arası koalisyon ile seçim kazanabilecek konumda olan,
içinde efsane Feriha kadrosu kuran bir başrol kızımız var.

Fakir, fasfakir hatta...
Bulduğu yerde uyuklayan,
iş olsun da ben her şeyi yaparım diyen ancak
çöp atması için gittiği işte
burnundaki kıllarla arşı zorlayan bir tip.


1164651 yıllık K-drama izleyicisi olarak hayatımda bu kadar tiksindiğim
 bu kadar hayattan kopuk bir tip izlemedim. 
Tip diyorum çünkü bu başrolü karaktere dönüştürmeyi denememişler bile.


Ben yine de bir ihtimal toparlar diyerek 3 bölüm direndim ama olmayacak
duaya da amin diyemem. Dizi daha bilinmeyen, ortalığı karıştıracağı vaat ettiği kehanetler konusunda oldukça sıkıntılı sinyaller veriyor.

Dünyanın en keyifli amigo dizisini yapmak varken
uydurulamayan kehanetler ve rezalet
karakter tasarımıyla bu dizi benden geçemedi. 

İzleyebilene aşk olsun



 _____Tanıtım Videosu:_______________



Yorumlar

  1. Uzak duralım o zaman. :)) Zaten ben de eski dizileri daha severdim, yeni gençlik dizileri çok abartılı ve kötü geliyor bana, izleyemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok seveni de var garip şekilde :D Ama senle zevklerimiz benzer sevmeme ihtimalin daha yüksek :D

      Sil
  2. hımss romantik gençlik en sevdiğim tür ama bu iyi değil demekkisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seven de çok sevmiş bilemedim :D Ben asla tahammül edemedim

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar