Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Along with the Gods: The Last 49 Days (BCP Şubat) | Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Blogları Canlandırma Projesi kapsamında gerçekleştirilen etkinliğin 
ikinci ayına hoş geldiniz. 

Şubat ayı olarak seçilen tema Uzak Doğu olunca 
Bez Cadıları kazanı gururla sunar...

Along with the Gods: The Last 49 Days

Tür: Dram, Aksiyon, Fantastik
Yönetmen: Kim Yong-Hwa
Senaryo: Joo Ho-Min (webtoon), Kim Yong-Hwa
Görüntü Yönetmeni: Kim Byung-Seo
imdb: 6.9
daum: 6.8
Süresi: 141 Dakika
Yapım Yılı: 2018


_____Oyuncu Kadrosu:_______________________________

Ha Jung Woo
 Ha Jung Woo

Cha Tae Hyun
 Cha Tae Hyun

Ju Ji Hoon
 Ju Ji Hoon

Kim Hyang GiKim Hyang Gi

Ma Dong Seok

Kim Dong Wook

Kim DongWook

Do Kyung Soo
 Do Kyung Soo

Lee Jung Jae

Lee Jung Jae   



_____Konusu:_______________________________

Üç muhafız başarıyla Ja Hong'un reenkarne olmasının ardından yeni görevleri olarak kardeşi Soo Hong'a yardım edeceklerdir. Ölümünün ardından bir zebaniye dönüşerek insanlara zarar veren Soo Hong,  bu defa muhafızların başını baya ağrıtacaktır. 


Savunma için hafızası silinen adamın arkadaşları hayattayken sorguya çağırılırlar ve işler iyice karışır.  Bu sırada kendilerine verilen başka bir görev için muhafızlar canlılar dünyasına döner. Dünyadaki işi çoktan bitmiş ancak bir türlü ruhunu teslim etmeyen adamın peşine düşer iki muhafız. Yaşlı adamın dua ettiği, evin meleği gelen muhafızları engelleyerek yaşlı adamı korur. Evdeki melek iki muhafızı engellemek için onlara geçmiş hayatlarını anlatarak onlara bambaşka bir pencere açar.
Along with the Gods: The Last 49 Days
 _____Ödülleri:_______________________________

2018 5. Koreli Film Yapımcılar Derneği Ödülleri: En İyi Teknik Ödülü
2018 39. Mavi Dragon Ödülleri: En İyi Teknik Ödülü (Jin Jong-Hyun)
2018 39. Mavi Dragon Ödülleri: Gişe Rekortmeni Ödülü
2018 55. Daejong Film Ödülleri: En İyi Teknik Ödülü (Jin Jong-Hyun)


Along with the Gods: The Last 49 Days
_____Filme Dair______
_________________________________

* Film, Joo Ho-Min'in "Singwa Hamgge" webtoonuna dayanır.
** "Along with the Gods" filminin birincisi "Along With the Gods: The Two Worlds" okumak için tıktık



Along with the Gods: The Last 49 Days
Along with the Gods: The Two Worlds filminin devamı olan 49 Days filmi, ilk filmin kaldığı yerden hikayeye devam ediyor. Abisinin reenkarne olmasına yardım eden muhafızlar 
bu defa hafızası silinmiş olan  Soo Hong'a yardım etmeye çalışıyorlar. 

İlk filmle birlikte artık aşina olduğumuz dünyaların içine, bu defa muhafızlara dair yeni bilgiler de eklemeye devam ediyoruz. Kötücül bir ruha dönüşen Soo Hong, mahkemelerde yargılanırken, savunma hatları kırık olan muhafızlar her zamankinden daha dikkatli ve saldırgan bir savunma yöntemi seçiyorlar. 
Along with the Gods: The Last 49 Days
Adaletli bir savunma hakkı için büyük kraldan yardım istiyorlar. Olay örgüsünün bir anda bağlanıp karıştığı bu noktada her taşın altında bir mazlumluk, bunun karşılığında gökten kötülük yağdığı fikri savunulmuş gibi görünse de aslında görünenden çok daha farklı bir hikayeye tanık oluyoruz.

Along with the Gods: The Last 49 Days

Muhafızların önceki hayatlarındaki bağlantıları hikayeyi daha da heyecanlı hale getirirken, savunma için vazgeçtikleri şeyler küçümsenmeyecek niteliktedir. İlk Filmdeki masalsı hikayelerin ardından bu defa biraz daha olayların içine giriyor, dünyalar arası git-geller yaşamak yerine gizemli bir sürprizle karşılaşıyoruz. Film masalsı yanının yerine daha gerçekçi noktalarda seyirciyi yakalamayı hedefliyor.

Along with the Gods: The Last 49 Days

 Aksiyon sahneleriyle üçüncü film için göz kırpıyor.  Peki biz üçüncü filmde neler izleyeceğiz? 

İlk iki filmde yayınlanmış webtoona birebir uyulan film serisinin bundan sonraki kısımlarının orijinal bir hikaye ile devam edeceğini şimdiden belirtmemiz lazım ancak yeniden cehennemlerde ki o muhteşem dünyayı görmek istiyorum. 


Filmin Tanıtımı:



Proje kapsamında tek tanıtım yapmayı tercih ediyorum ancak gözden kaçırmanızı istemediğim ve daha önce yorumladığım kitap önerilerini paylaşmadan duramayacağım bu temaya uygun olarak.


İlk tavsiyem gözyaşları eşliğinde okuduğum, Mayıs 80 olaylarını anlatan
 "Çocuk Geliyor" kitabı. Tanıtım için tıktık 

Yine Han Kang'ın yazdığı ve çoktan birçoğunuz tarafından okunan Vejetaryen kitabına da göz atıp şiirsel anlatımına ulaşabilirsiniz. 



Yorumlar

  1. Bu filme bu sıralar çok fazla rastlıyorum. Bir ara izlemeliyim. Kalemine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serinin devamı da gelir umarım :) İyi seyirler

      Sil
  2. Bu tarz filmler pek benlik olmuyorlar genelde ama yazını baştan sona ilgiyle okudum :) Ama kitap tavsiyene mutlaka bakacağım eline sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listene farklı bir şey ekleyebilirsem ne mutlu bana ;)

      Sil
  3. Ne kadar çok ödülü varmış listeme ekledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fantastik film seviyorsan favoriler listene bile girebilir

      Sil
  4. Listemde uzun zamandır duran ama bir türlü izleyemediğim bir film ama yakın zamanda izlemeliyim :) Yazınız için çok teşekkürler emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Seri ilgimi çekti ve izlemeyi düşünüyorum ^^ Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Şahane bir seriydi. O kadar keyif almıştım ki izlerken, yeniden izlemek için can atıyorum resmen. Emeğine sağlık, çok güzel yorumlamışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek solukta izledim bende :3 Serinin diğer bölümleri webtoona bağımlı çekilmeyecekmiş beliyorum heyecanla

      Sil
  7. Netflix'e ilk yüklendiğinde dikkatimi çeken bir seri olmuştu ama izleme fırsatım olmadı. Sayenizde hatırlamış oldum, ilk fırsatta izleyeyim ben de. Yorumunuza sağlık. :)

    YanıtlaSil
  8. Birkaç yerde rastlamıştım afişine ama konusuna bakmamıştım şimdi ilgimi çekti yorumunla webtoon da bulup okurum sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi seyirler. Webtoona ulaşmak, seriyi tamamlamak yıllar önce usanıp bıraktığım bir eylemdi :) sana başarılar

      Sil
  9. Seriyi ekledim listeme, eline sağlık. ^^

    YanıtlaSil
  10. çocuk geliyor piki not aldı madem ağlayalıms :) along gods izlicem ikisini arka arkaya bi ara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan yaş aldıkça bu tarz kitapları daha çok seviyor galiba bilemiyorum ama beğenirsin umarım ;) Film için mısırları bol tut :)

      Sil
  11. Çocuk Geliyor'u yakın zamanda okudum. Hatta bu konu için yazmayı da düşündüm ama sonra başka kitapta karar kıldım. Yazarın Vejetaryen kitabını çok merak ediyorum. Elime geçtiği anda okuyacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyan birini görmek sevindirici. Vejetaryen kitabı daha karanlık ancak daha şiirsel bir anlatıma sahip.

      Sil
  12. Bu seriyi izlemedim henüz. Reenkarnasyonla birleştirdikleri fantastik ögeler içeren dizilerini beğeniyorum gerçekten. Yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  13. Pek tarzım değil ama sırf Kim Dong Wook için izlerim^^ :D yorum için teşekkürler, emeğine sağlık^^

    YanıtlaSil
  14. Güzel filmdi ikincisini de izlemek istiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim keyifli seyirler. Serinin devamını bekliyorum heyecanla

      Sil
  15. Benim de tarzım değil. Fantastik ve Reenkarne çok sarmıyo ama fragmanı izleyince bi hoşlanmadım değil. Puan yüksek, ödüller fazla, yorumun güzel. İzleyebilirim gibi duruyor. Emeğine sağlık. Teşekkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmin tamamı bu konular üzerine ama bir dene belki seversin

      Sil
  16. Kitap daha çok dikkatimi çekti sanırım iyi ki eklemişsin

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar