Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Squid Game Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Squid Game

Adı: Squid Game | Round Six | 오징어 게임
Tür: Gerilim, Gizem
Yönetmen: Hwang Dong Hyuk
Senarist: Hwang Dong Hyuk
Bölüm Sayısı: 9
Yapım Yılı: 2020

  _____Oyuncu Kadrosu:____________________

squid game


_____Konusu:______________________

Squid Game

Hayatları yolunda gitmeyen bir grup insan borçlandıkları yüksek miktarda parayı kazanabilecekleri bir oyuna davet edilirler. Oyunu kabul eden insanlar taşındıkları araçlar içinde uyutularak bilmedikleri gizemli bir alanda, bilmedikleri oyuna başlarlar. 

Squid Game

Kazanan 45.6 Milyar Won kazanacaktır ancak oyuncular ilk oyunun sonunda bir gerçekle yüzleşirler. Her oyunda hata yapanı ölüm bekler. 


_____Yorumum:____________________

Ölüm kalım oyunlarının çok tuttuğu serilere yeni bir isim de Kore'den eklendi. 

Squid Game Kore çocuk oyunlarını temele alarak para için insanların göze alabilecekleri üzerine kurulu bir yapım. 
Squid Game

Kore'nin tanınmış oyuncularının yanına ek olarak yeni yüzlerin de dahil
olduğu yapımda oyunculuklar,
sanat ekibinin kurduğu dünya
izleyiciyi etkisi altına alıp saatler içinde 
bütün bölümleri izlemenize vesile oluyor.

Squid Game

Kore film endüstrisi 2021 yılına damgasını vururken izlenmesi gereken yapımlar listesi için 2021 yılı da altın yılar arasındaki yerini aldı diyebiliriz.



Sizi filmde en çok hangi sahne etkiledi? 



 _____Tanıtım Videosu:_______________





Yorumlar

  1. Sosyal medyada çok rastladım ama henüz izlemedim.Bu sıralar çok popüler sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 90 ülkede en çok izlenen yapım olmuş Netflix bünyesinde :3 Çok izlendiği için tanıtımı olabildiğince sade tuttum. Gökten spoiler yağıyor malum

      Sil
  2. ilk bölüm çok yavaş başladığı için başta hiçbir beklenti oluşturmamıştı bende hatta sıkıcı olabileceğini düşünmüştüm ama sonradan açıldı dizi kendimi alamadım :) oyunlar çok fenaydı. insanların buna devam ediyor oluşu ayrı fenaydı. oyunlar içinde kalamar oyunu çok ilginç geldi bana bir çocuk oyunu olarak düşününce eğlenceli bir şey gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ince düşünülmüş bir sistem eleştirisi. Neresinden tutarsan tut elinde kalıyor. İşin acı tarafı Dünya genelinde her ülkede karşılığı var. Olayın nerede geçtiği değil çıkarların insanları ne hale getirdiği üzerine kurulu sağlam bir iş

      Sil
  3. Henüz bitirmedim ben, devam ediyorum. :) 6. bölüm üzücüydü. Favorilerim ise dede ve Ali oldu. En sevmediklerim mafya gibi takılan dövmeli adamla, dır dır eden kadın oldu. İkisinden çok iğrendim, keşke hiç koymasalardı. Kanlı sahnelerde bile hiç iğrenmeyen ben ikisinden iğrendim.
    İnsanların çıkarları uğruna neler yapabildiklerini görüyoruz. Gerçek hayatta bundan beterlerini yaşayan var malesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kızları sevdim en çok :3 Kadın ve mafyatik abi siyah tarafın asil savunucularıydı zaten. Herks iyi olsa çok pembe bir bakış açıcı olurdu bu siyahlarla tabut kombinine uygun bir sosyal oyuncu kitlesi oluşturulmuş İyi seyirler devamı için

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar