Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Yeni Başlayanlar İçin İzlenmesi Gereken K-drama Önerileri (BCP Nisan Ayı)

 


Arkadaşlar merhaba;
BCP Nisan Ayı için Nostalji , 1900'de geçen eserler ya da siyah beyaz filmler olacaktı.
Ben de yeni başlayanlar için küçük bir kdrama
rehberi hazırlayayım dedim.

K-Drama izlemek önceden çok daha keyifli ve sosyal bir aktiviteydi. Eldeki üç beş dizinin çevirisini bekler, bu sırada bolca sohbet eder, bölümler hakkında konuşurduk.

Şimdilerde ise o kadar çok dizi ve film düşüyor ki önümüze, bazılarından haberimiz bile olmadan bölümden bölüme atlıyoruz.
İşte tam da bu nedenle eski güzel günlerde çekilmiş o güzel dizileri çeyiz sandığımdan çıkarıp yeniden havalandırmak istedim. 

Önceliğimiz Romantik Komedi Diye tabir ettiğimiz ancak her türlü dramı barındıran dizilerde.


_____Romantik Komedi Önerileri ______________


 


Gelelim dizimizin hikayesine, Hong Nan Hee (Park Soo Ae) ve Byun Hyung Tae (Lee Jung Jin) iki iyi arkadaştır ve hatta kankadır. Bazı sebeplerden dolayı ikisi aynı evde yasamaya başlarlar ve olaylar gelişir. 2 çocukluk arkadaşı aynı zamanda aşkı da paylaşabilir mi?

9 End 2 Outs


Jang Jae Yul, bir zamanların azılı aşk romanları yazarı şimdilerin polisiye prensidir.  Herkesten gizlediği sırlarıyla tam bir kapalı kutudur…

Ji Hae Soo bir hastanenin psikoloji servisinde doktorluk yapmaktadır. Aşk hayatını zorlayan bir durum yüzünden aşka eksi birle başlamak gibidir.

Bir hastaları ve doktor arkadaşıyla aynı evi paylaşan Hae soo bir gün sunbaesi yerine bir televizyon programına katılır ve burada oldukça takışacağı Jae Yul ile tanışır.

Bundan sonrası çorap söküğü gibi gelecektir.




A Gentlemen Dignity, 40 yaşını taze geçmiş 4 arkadaşın hayatında ki eğlenceli gel-gitlere tanık olmaya hazır mısınız?  



 Woo Bo Young kadro bekleyen bir terapisttir. Başka hayalleri varken
Maddi sıkıntılar yüzünden hayatın kendisine
gösterdiği yolda ilerlemeyi tercih etmiş
ancak bu yol üzerinde söylenmek yerine
işine aşkla sarılmış biridir. 

Kadroyalınmak için sayılı gün kovalayan kızımız 
iki ay içinde kadro alamazsa
yeni bir hastanede göreve başlamak zorundadır. 

Eun Chan'ın motorlu servis işinde diğer motorcularla kapışmasıyla başlar Coffee Prince serüveni. Yemek servisi önemli bir iştir zira bu işte en önemlisi hızlı olmak. 

 Han Kyul Amerika'da gününü gün ederek yaşayan Ağustos böceği hikayemizde. Kore'ye döner dönmez mimari harikası evinde keyfini sürerken başına geleceklerden habersiz ilk karşılaşmasını yaşar Eun Chan ile. Coffee Prince


Hong Sul, sıradan bir üniversite öğrencisidir. İdeal yakışıklı çocuğu kap kızım modelidir hatta. Dağınık, dalgın ve oldukça şapşal...

Yoo Jung ise, okulun en popüler öğrencisidir. İyi görünümlü, zengin, akıllı, ve hatta güzel birisidir. İdeal erkek olarak sözlükte yer alabilir. 
E bazı kötü bilgileri sözlüğe eklemeyi unutmakta sakınca yok değil mi?  




33 yaşında tatlı kaçık, romantik komedi film ve dizilerden öğrendiği aşkın peşinde, karşısına çıkacak beyaz atlı prensin peşinde biri olan Dal Ja ablamızın başına gelenleri izlemeye hazır mısınız?

Dal Ja karşısın çıkacak prensi bulup hemen evlenme düşüncesiyle bir kanalda işe başlar. Ancak aşk kapısını çalmayınca bu durumdan uzaklaşmış ve kariyerine odaklanmıştır. Etrafından evlen artık tepkilerinin yükselmesine kulaklarını kapatmıştır.


Cyrano eşliğinde, eros misali oklarımızı atmaya devam ediyoruz. Korelilerin ve elbette benim çok sevdiğim hikaye devam ediyor.

Seo Byung Hoon lisede yeteneğini kanıtlamış bir tiyatrocudur. En iyi arkadaşı da olan yol arkadaşını bir kazada kaybettikten sonra aşkı kapalı sandıklara kapatır. Arkadaşından geriye kalan tiyatro salonunu kurtarabilmek için 
Sevgisini açamayan insanlara rehberlik eder. 


Şimdi Bayanlar ismine aldanıp "Düşlerimin Prensi"ne şöyle bir bakıp çıkacağız demiştiniz değil mi? Peki karşınıza ne çıktı? Odundan hallice, buz kalıbından 2 derece daha soğuk bir adam. Elimizdeki son kendinden prensli beyaz atta bu adam var anacım 


İki insanı yan yana getirmenin bir yolu olarak sözleşme kullanılmasının ilk dönemleri, bir arada olmasının imkanı olmayan bu zengin, ünlü ve yakışıklı adam ile fakir, gururlu ve coşkulu kızı aynı eve nasıl kapatırız da bir romantizm fırtınası oluştururuz?




Artık evde kalmış kız imajının en uygun haline ulaşmış olan sevimli Kim Sam Soon (Kim Sun Ah) büyük bir pastacı olma hayallerine sahiptir.  Bu hayallere ulaşması için onu öpüp kurbağadan prensese dönüştürecek prensin adı Hyun Jin Heon (Hyun Bin)'dir.  

Hayatının merkezine yerleştirdiği adam tarafından bir anda terk edilen Kim Sun Ah unni, ağlama ve sızlama evresinin bitiminde gittiği "Bana bir koca bulun" ajansından eli boş dönerken kendine hemen bir iş bulması gerektiğini düşünür ve kolları sıvar. 

My Lovely Kim Sam Soon


My Girl; Sevimli üçkağıtçı Yoo Rin'in peşindeki alacaklılardan kaçmak ve hayatta kalmak için yalana başvurur. Bu yalanlar ve kaçış sürecinde karşısına çıkan Otel müdürü Seol Gong Chan ile bir anlaşma yapmakta zorunda kalır. Peşinde ki adamlardan kurtulmak için Gong Chan'ın kuzeni numarası yapacak olan Yoo Rin, daha önce Jeju adasında yardım gördüğü Seo Jung Woo ile hastane de karşılaşınca işler karışır. Sahte torun Yoo Rin başına geleceklerle sizleri eğlenceli bir hikeyeye davet ediyor. 

My Girl


Dizi başarılı, birinci sınıf bir aşçı olma rüyaları gören bir kadının hikayesini anlatmaktadır.

"Makarna" Hayaller ve Genç bir kadının başarısını Mamma Mia restoranında ünlü bir şef olmak istemesiyle olaylar başlar...



4 kişilik kız grubuyla iyi bir çıkış yapan Ae-Jung zamanla şöhretini kaybetmiş. Medyada kendine yer bulabilmek için çırpınmaktadır. Bu gerileme döneminde hakkında kötü söylemler olmuş, hakkını savunamamıştır. Bir gün karşısına Kore'nin en ünlü yıldızı çıkar ve Ae-Jung için şöhrete geri dönebilme umudu yeniden doğar... Bu sürede Ae- Jung onninin başına neler gelecek? İzleyip göreceğiz



Listelerken olabildikçe eski ya d az duyulmuş olanları tercih ettim. 
Siz bu dizilerden hangilerini izlediniz? 
Favorileriniz var mı? Ya da listeye eklenmesini istediğiniz Romantik Komedi dizi öneriniz var mı?


Diğer türler için liste devam edecek :) 



Yorumlar

  1. 9 end 2 out u izleyeli o kadar uzun zaman oldu ki afiş tanıdık gelse de konusunu unutmuşum.
    A Gentlemans Dignty çok komikti ya. Aklıma ilk gelen sahne kadının elbisesinin bir tezgaha takılıp sökülmesi. :)
    Coffee Prence demirbaşlardan zaten. :)
    Dal Jas Spring i de yarım yamalak hatırladım. Düşlerimin Prensi benim ilk izlediklerimden. Kim Sam Son zamanında çok severdim. Cazgır tavrıyla başrol kadın çok komikti ya. My Girl Jun Ki ile ilk kez bu dizide tanışmıştım. Hatta uzun saçları ve güzelliğiyle -adını hatırlayamadığımız için- 'kız kılıklı' lakabını takmıştık
    kuzenlerle.:)
    Pasta favorilerimden. Başrol kızımızı çok sevevrim. The Greatest Love ayrı bir komikti.
    Listeden bir tek Dating Agency, Cheese in Trap ve A Poem Day i izlememişim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En çok Dal Ja's Spring'e şaşırdım :D Onu genelde kimse bilmez ancak benim en sevdiklerimdendir. İzlemediklerinden de A Poem A Day şiddetle tavsiye ederim ;)

      Sil
  2. Hiçbirini izlemedim ama artık her yerde tekrarlanmalarından sıkıldığımız önerilere çok iyi alternatifler gibi görünüyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni başlayanlara o kadar çok dizi düşüyor ki eski dizileri bilmemek çok doğal :3 Bu diziler aynı zamanda eski halleriyle şimdiki oyuncuları kıyaslamak içinde çok eğlenceli oluyor :D

      Sil
  3. Bi kısmını izlemişim. Bir ikisini hiç duymamışım. :)
    Bu kapsamda benim sevdiklerimden biri de Heartstrings ya onu da yazmadan geçemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duyulmamışları duyurmaya geldim ben :D Maksat gözden kaçan sevimli dizileri anmak

      Sil
  4. Birkaçını izlemiştim. Düşlerimin Prensi baştan sona izlediğim ilk Kore dizisidir hatta. :) The Greatest Love'u da çok sevmiştim ama It's Ok, That's Love'u yarıda bıraktım sevemedim. My Girl ve Coffee Prince'i merak etsem de izlemedim bir türlü. Liste çok güzel ama bu ay izlenmiş bir şeyler beklerdim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ay izlenmiş dizi ekleyecektim ilk başta ama instagram üzerinden birine liste yapma sözü verince iş buraya evrildi :D

      Coffee Prince izlemek benim ata sporum bu arada :D düşünürsen eşlik ederim :3

      Sil
  5. Kore dizisi izliyorum ama bunları izlememişim, iyi seçenekler oldu benim için :)
    Bu arada ben de BCP blog canlandırma projesine dahil oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin öncelikle :3 Umarım aktif bir proje yolculuğun olur senin de <3

      En sevdiklerimden seçmeler oldu yukarıdaki diziler beğeneceğini umuyorum

      Sil
  6. Benim gibi hiç Kore dizisi izlememiş olanlar için çok faydalı bir yazı. Teşekkürler. Zaman içinde bir sürü öneri aldım ama bir türlü birini izleyemedim. Belki bu yaz şeytanın bacağını kırarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gün gelir hiç ummadığın bir anda Kore dizisi izlerken bulursun kendini ya da çoktan Türk versiyonlarını izlemeye başlamışsındır belki de

      Sil
  7. its okay ve cheese in the trap izlemiştim. bakarım bu şirinlere deee :) masters sun var bir de amaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O dizi fantastik diziler içinde yer aldı :D Malum herkese öyle ruh kovucu erkek dağıtmıyor devlet ana :'(

      Sil
  8. Oo may gaat hiçbirini izlememişim! Coffee Prince'i izleyesim geldi şimdi. Ona bakcammmm. Güzel liste olmuş. Yaşasın romantik komedi!! Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu listedeki hiçbir dizi seni pişman etmez :3 Aslar sıralandı diyebilirim ;)

      Sil
  9. Ah beni eskilere götürdün:) Gerçekten eski diziler bir ayrıydı, eski ortam da öyle.. hem kore dizilerine hem kore ile ilgili haberlere, ne bileyim poster, kültürel bir şey, hediyelik ne varsa hepsi ulaşılması kolay şeyler değildi. Ben ilk kez Boys over Flowers gifine sahip olduğum günü hatırlarım, çok mutlu olmuştum haha dizileri de indirir izlerdim, bilmiyorum sende durum nasıldı:)
    Greatest Love dizisini bayılarak izlemiştim. Ancak yazındaki çoğu dizi hep "bir gün izlerim" diye ertelediğim dizilerdi. Karar verdim, güncellerimi bitirir bitirmez listendendekilerden izleyeceğim. Tam da ihtiyacım olan diziler. Çok teşekkür ediyorum bu güzel liste için. Kalemine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala o dönemki arkadaşlarla devam ediyorum yola Neler paylaşıldı neler :)

      Bu listede yer alan diziler üzmez, yormaz keyif verir ;)

      Sil
  10. eski dizilerin tadı hala bir başka değil mi ya bazen bazılarını baştan izleyesim geliyor hala :D

    YanıtlaSil
  11. Hiçbirini izlemedim ama romantik Kore dizisi önerisi aradığımda yazına başvuracağım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar