Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Bulgasal Immortal Souls Konusu | Oyuncuları | Yorumu (BCP OCAK AYI)

Bulgasal Immortal Souls Konusu | Oyuncuları | Yorumu

 Adı: The Immortal | Bulgasal | 불가살
Tür: Dram, Romantik, Fantastik/Bilim Kurgu
Yönetmen: Jang Young-Woo
Senarist: Kwon So Ra, Seo Jae Won
Bölüm Sayısı: 16
Yapım Yılı: 2021 – 2022


_____Oyuncu Kadrosu:______________

Bulgasal Immortal Souls Konusu | Oyuncuları | Yorumu



_____Konusu:______________________

Bulgasal Immortal Souls Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Bulgasal'ın lanetiyle dünyaya gelir Dan Hwal.  Etrafındaki insanlar yetmezmiş gibi anne ve babasının da nefretiyle gözlerini açtığı dünyada yapayalnız ve terk edilmiştir. Hayatta kalmaya çalışırken ailesinin bağlı olduğu köylüler tarafından sürekli şiddet görür. Yaşadıkları her türlü kötü olayı küçük çocuğa bağlayan acımasız insanlar en sonunda onu öldürmeye çalışırken ufaklık şans eseri yoldan geçen askerler tarafından kurtarılır. 

Bulgasal Immortal Souls Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Komutan tarafından özel olarak yetiştirilen evlatlığı olan Dan Hwal insanları katleden canavarlarla savaşan bir askerdir artık.  Hala insanlar tarafından dışlansa da iyilik gördüğü ve baba dediği tek adam için savaşmaya ve canavarları yok etmeye devam eder. 

Bulgasal Immortal Souls Konusu | Oyuncuları | Yorumu
Bulgasal Immortal Souls Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Babası tarafından evlatlık alınan bir kızla evlenen Dan Hwal'ın hayatı doğacak çocuğunu kaybetmesiyle tamamen değişir. O artık intikamının peşinde bir canavardır. Bulgasal'ın peşinde ölümsüzlükle lanetlenen Dan Hwal 600 yıl sonra nihayet intikamını almaya hazırdır.

Bulgasal Immortal Souls Konusu | Oyuncuları | Yorumu



_____Yorumum:____________________

Aralık 2021‘de yayın hayatına başlayan Bulgasal Immortal Souls 16 Bölümen oluşuyor. 1 saatlik bölümlerden oluşan dizi fantastik, dram türünde yer alıyor. Yönetmen koltuğunda Jang Young Woo'nun oturduğu
Bulgasal Immortal Souls 
dizisinin senaryosu ise Kwon So Ra ve Seo Jae Won ikilisine emanet.

Bulgasal Immortal Souls Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizi idollerden kurulu bir oyuncu kadrosuyla da dikkat çekiyor. Lee Jin Wook tek başına direnerek başrolü kapmış resmen. Nara, Lee JoonKong Seung Yeon gibi idollerin arkasında  Jung Jin Young ve Park Myung Shin de bizlere merhaba diyor. 

Bulgasal Immortal Souls Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Bu kadar idol var izlenir mi o dizi demeyin idol olduğundan emin olarak izleyeceğiniz tek isim Nara. Ne tipi döneme uyuyor ne de oyunculuk namına bir kırıntı mevcut kızımızda. Kurgusal olarak bir yaratık olduğundan hadi neyse diyerek izlemeye devam ediyorsunuz. Allah muhafaza Hyeri mimikleriyle de gelebilirdi karşımıza!
Bulgasal Immortal Souls Konusu | Oyuncuları | Yorumu
Bulgasal Immortal Souls Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Lee Joon için ayrı bir parantez 
baya abartılı bir oyunculukla gelse de 
kötü adam figürü bu kısmı oldukça rahat kaldırıyor ve gözünüze batmıyor.

Bulgasal Immortal Souls Konusu | Oyuncuları | YorumuBulgasal Immortal Souls Konusu | Oyuncuları | Yorumu

İnsanların bugününe ışık tutarken onların reenkarne olmuş canavarlar olma fikri çok iyi düşünülmüştü.
Bölümler ilerledikçe birbirine iyice yaklaşan, sislenen
hikayelerin gizemi dizinin keyfini ayakta tutmaya devam etti.
Geçmişin hatalarını fark etmeden yeniden yapan Hwal için gözyaşı döktüğümüm de itiraf ettikten sonra 
diziyi izleyiniz efendim diyorum. 


 _____Tanıtım Videosu:_______________


Çevirisini yaptığım OST




Blogları Canlandırma Projesi'nde her ay bir temaya uygun film-dizi-kitap izliyor-okuyoruz. Ay sonunda bloglarımızda yayınlayıp, birbirimizin bloglarını ziyaret ederek trafiği ve aktifliği arttırmayı planlıyoruz. Etkinliğe katılmak isterseniz yorumlarda belirtin. (Etkinliğe katıldıysanız diğer üyelerin yazılarına yorum bırakmayı unutmayın.)

Ocak ayı diğer yazılarım Shadow Beauty
ve The Silent Sea Blogları Canlandırma Projesi'ne sizleri de bekleriz




Yorumlar

  1. Dizinin konusu beni yakaladı hemen. :) Ekledim izleneceklere. Voice dizisini izliyorum.
    2. ve 3 sezonda da Jin Wook oynuyor. Üçüncü sezonda başına gelmeyen kalmadı. Üzüldüm çocuğa resmen. Çok stresli bir sezondu yordu beni. :) Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jin Wook mutlu mesut romantik komedilere hiç yanaşmıyor zaten dert seviyor bence

      Sil
    2. Çok güldüm yorumuna 😂😂😂

      Sil
    3. İnsta da bir ses kaydı dolaşıyor ya o geldi aklıma.
      "I don't want peace
      I want problems always"

      Sil
    4. Ben de gülecektim youtube çeviri videomu silmiş ona hayıflanıyorum şimdi :'(

      Sil
  2. Konusu güzelmiş, simalar pek tanıdık gelmedi ama. Hoş bir tanıtım olmuş, keyifle okudum teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  3. fantastik dram ise uyar bana, oyuncular da iyiymiş, bulgasal ne demek yani? anlamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulgasal ölümsüz fantastik bir canavarın adı. Ölümsüz olduğu için reenkarne olan geçmiş yaşamdan tanıdığı insanlarla yeniden karşılaşıp intikamını almanın peşinde

      Sil
  4. Güzelmiş konu. Oyuncu kadrosundan sadece Sarayın incisi'nden tanıdığım ve "Komutan Seo!" diye atladığım dayıyı tanıyor, seviyorum. İdollermiş de hiç bilgim kalmamış ya :/ Bu eski çağlardan reenkarnasyon meselesi eskiden de bu kadar popüler miydi ya? Rooftop Prince görece eski de bu, Goblin, Tale of the Nine Tales falan, yeni mi arttı merak ediyorum. Güzel şey.
    Emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önceden çok daha yoğun işleniyordu aslında şimdilerde araya aşk meşk sokuşturma merakıyla yeniden yayıldı ama :D

      Sil
    2. Hadi ya, iyimiş :D Teşekkürler :)

      Sil
  5. Emeğinize sağlık. Konusu, yorum, görsel ve giflerle detaylı bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
  6. Bulgasal olarak mı doğuyor yani başta çocuk ikisi aynı kişi ama aslında farklı kişiler gibi anladım başta ama değil gibi de hahaha kafam karıştı kendi kendime düşünürken :) bunu da izlerim oldukça ilginç duruyor yaratıkların günümüzdeki insanlara reenkarne olması düşüncesi güzelmiş ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kısmı tamamen spoiler ve finali anlatıyor aslında :D

      Çocuk doğduğunda Bulgasal lanetlemiş büyürken kadını öldürünce Bulgasal oluyor öncesinde lanetten ölmüyor

      Sil
  7. Çok güzel diziler izlemişsin sen yaaa, umarım izlerim :D Hem tarihi, hem de fantastik aklıma Goblin'i getirdi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benzer tatlar var ancak Goblin çok daha komplike bir dizi

      Sil
  8. Ben bu diziyi 4 bölüm izledim vaktim olmadığı için devam edemedim ama tüm bölümler Netflix'e gelince devam edeceğim inşallah :) 4 bölüm izlemiş olmama rağmen bayılmıştım diziye. Özellikle o çekim açıları, görsellik harikaydı. Nara genel olarak donuk bir oyuncu bence buradaki karakterinden dolayı değil genel olarak öyle yani :D Ama Hyeri yorumuna çok güldüm kesinlikle çok haklısın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizinin sinemasal duruşu çok iyi gerçekten ;)

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar