Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Shadow Beauty Konusu | Oyuncuları | Yorumu (BCP OCAK)

Blogları Canlandırma Projesi'nde her ay bir temaya uygun film-dizi-kitap izliyor-okuyoruz. Ay sonunda bloglarımızda yayınlayıp, birbirimizin bloglarını ziyaret ederek trafiği ve aktifliği arttırmayı planlıyoruz. Etkinliğe katılmak isterseniz yorumlarda belirtin. (Etkinliğe katıldıysanız diğer üyelerin yazılarına yorum bırakmayı unutmayın.) 


**İlk post yayınım The Silent Sea için tıktık 

  

Dizinin Adı: Shadow Beauty | False Beauty | 그림자 미녀
Yönetmen: Bang Soo In
IMDb Puanı: 7,9
Bölüm Sayısı:13
Dizi Türü: Gençlik, Gizem, Gerilim, Dram, Romantik

_____Oyuncu Kadrosu:______________





_____Konusu:______________________


Goo Ae Jin çirkin olduğu için sınıf arkadaşı kızlar tarafından zorbalığa uğramaktadır. Evde de cici annesinin ilgisiyle sulanmaktadır.  Genç kız yalan sevgiler ve gerçek nefret arasında kalmış kendine gizli bir dünya yaratmıştır. O internet dünyasında sevilen ve güzelliğiyle övülen fenomen Genie'dir.


770 bin takipçi için itinayla giyinip makyaj yapan genç kız photoshop yeteneğiyle istenilen güzellik algısına ulaştıktan sonra paylaşımlar yapar.  Ancak dikkatsizliği bir gün fark edilmesine neden olur. Genç kız artık yalanının ortaya çıkmaması için uğraşacaktır.


_____Yorumum:____________________

Dizi A Heum’un web çizgi romanı “Geurimja Minyeo”ya dayanmaktadır
13 Bölümlük dizimiz 20'şer dakikalık bölümlerden oluşuyor.
Bang Soo In yönetmenliğinde çekilen dizi
2021 yapımı diziler arasında. 

Dizinin tamamı genç oyunculardan oluşmasına
rağmen iyi işler çıkarmış 
oyuncular. 
Karakterlerin duygusal geçişleri
ve yumuşak karınları
işaret edilirken farklı olma kriterlerinin kötü olmadığı algısı iyice işlenmişti. 



Güzellik algısının geldiği noktayı temel alarak
güzel mesajlar veren dizi ilk izleniminden oldukça uzak ve izlenmesi gereken yapımlar arasında.



 _____Tanıtım Videosu:_______________


Çevirisini yaptığım

 _____Dizi Ostsi:_______________



Yorumlar

  1. Bu diziyi ben de izledim. Fena değildi ama annesi öz annesi diye biliyorum. Babası üveydi öyle hatırlıyorum. Karakterler çok ilginçti. Böyle web dramalar daha rahatlar sanırım tvye göre. İdol çocuğun naifliğine bayılmıştım ben izlerken. BCP etkinliğine ben de katıldım. Beklerim sizi de. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aramıza hoş geldin ;) İdol çocuk kişilik olarak gizemli olsa da naif ve çekici bir karakterdi

      Sil
  2. Bu diziye de çok rastladım. True Beauty ile benziyor konuları sanırım. Onu da izlemedim ama mangasini biraz okumuştum. Kore nin güzellik algısı çok yüksek. Bu çok üzücü ama güzel olmayanı adam yerine koymayan bir anlayışları var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. True Beauty okudum bende izlemedim hemen üstüne çevrimi gelince burada insanların sakladığı diğer negatif unsurlara da değinilmiş, fakirlik, vücut kusurları ve yaralar gibi. Çok daha çarpıcı bir duruşu var bence bu dizinin

      Sil
  3. oley böyle konuları çok severim yaa :)

    YanıtlaSil
  4. Ben bunu sevdim ya, 20 dakikalık bölümler olması da hoşuma gitti. Bi içim su. Bakcam buna. Teşekkürler 🤗

    YanıtlaSil
  5. Güncel bir konuyu ele almış. İnternet ortamında olmadığı biri gibi görünen o kadar çok insan var ki. Gerçek hayattan kaçmak için sosyal medya işe yarıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanların farklı yaşamalarına mı yoksa farklı yaşamak zorunda bırakılmalarına mı daha çok kızıyorum bazen arada kalıyorum :/

      Sil
  6. Kısacıkmış izlerim konusu da ilginç Korelilerin ve aslında tüm dünyanın güzellik takıntısını bir türlü anlayamıyorum :) izlediğim filmlerde bile ben birine güzel veya çirkin demek için yüzüne değil karakterine bakarım diğer türlüsü bana tuhaf geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzak Doğu'da insanlar birlikte zaman geçirmek gibi bir alışkınlığa sahip değil. İçip içip çalışıyorlar :/ Güzellik algısı da çok, katı kurullar her yerde maalesef :( İşe girmek için bile belirli estetik kurallar var

      Sil
  7. Yine çok gördüğüm ama bakmadığım dizi, kısa olması ilgimi çekti ama. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilk gördüğümde izlemem demiştim ama OSTsini çevirirken izleme kararı aldım. Çok iyi işlenmişti konusu

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar