Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

The Silent Sea Konusu | Oyuncuları | Yorumu (BCP OCAK AYI)

The Silent Sea Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Blogları Canlandırma Projesi'nde her ay bir temaya uygun film-dizi-kitap izliyor-okuyoruz. Ay sonunda bloglarımızda yayınlayıp, birbirimizin bloglarını ziyaret ederek trafiği ve aktifliği arttırmayı planlıyoruz. Etkinliğe katılmak isterseniz yorumlarda belirtin. (Etkinliğe katıldıysanız diğer üyelerin yazılarına yorum bırakmayı unutmayın.)


 _____Oyuncu Kadrosu:______________

The Silent Sea Konusu | Oyuncuları | Yorumu

_____Konusu:______________________

Yakın Gelecek...

Suyumuz Tükendi, sonsuz görünen okyanuslar, toprağa hayat veren nehirler ve en önemlisi yağmur artık yok! Dünya artık 'Mavi Gezegen' değil. İnsanlık derecelendirildi, suyu hak etmek gerekiyor. 


The Silent Sea Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Hayatta kalanlar bir miktar su ile hayata tutunmaya çalışıyor, bebek ölümleri zirvede. Evcil hayvanlara yer yok, suyu tüketecek hiçbir şeye yer yok!

İnsanlık bencilliğinin zirvesinde!

The Silent Sea Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Su bulmak için gözünü uzaya diken insanlık hala iktidar peşinde. Kore Hükümeti de Ay'da yapılan araştırma kalıntılarını almak için gizli bir görev yürütüyor. Özel oluşturulmuş bir ekibi, gizemli nedenlerle ölen onlarca mürettebatın olduğu tesise yollarlar. Ekip tesise sadece alınan örnekleri Dünya'ya sağlam şekilde ulaştırmak  amacıyla gider. Balhae İstasyonu‘nda karşılaştıkları durumla birlikte ekip bir bilinmeze sürüklenir. 

The Silent Sea Konusu | Oyuncuları | Yorumu
Dr. Song Ji An ölümlerin nedeni üzerinde çalışmak için diretirken Yüzbaşı Han Yoon Jae kurtarılacak örneklerin peşindedir.  Ekip bilinmezliğin elinde kayıp vermeye başlamışken görevi başarıyla tamamlayabilecekler midir? 


_____Yorumum:____________________


The Silent Sea Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Gong Yoo, Bae Doona, Heo Sung Tae, Kim Sia, 
Kim Sun Young ve Lee Joon'un  aldığı 
The Silent Sea 2021 yapımı bir bilimkurgu, gizem, gerilim dizisidir. Dizinin Yönetmen koltuğunda Choi Hwang Yong oturuyor. 

Senarist ise daha önce Mother, Büyük Savaş gibi etkileyici filmlerden hatırlayabileceğiniz Park Eun Kyo. 

The Silent Sea Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizi öncelikle öyle can alıcı bir konu üzerine konumlandırılmış ki 
izlerken kanınız çekiliyor. Susuzlukla sınanan insan 
gerçeğiyle açılan perdemiz
uzay bilinmezinde insanoğlunun bir damla su peşinde 
geldiği noktayı gösteriyor.

Devasa bir araştırma tesisi kuruluyor Ay'a. BalHae tesisinin her kapısı 
başka bir bilinmeze açılıyor. Açılan her bilinmezlik insanoğlunun da bilinmeyen bir yönünü sergiliyor, her karakter de kapılar gibi teker teker gizemli yönlerini gösteriyor bölümler ilerledikçe. 

The Silent Sea Konusu | Oyuncuları | YorumuThe Silent Sea Konusu | Oyuncuları | Yorumu


Tehdit unsuru sürekli değişirken gerilim etrafınızda bir sis gibi sürekli sizi sarıyor ancak korkmanız gereken bilinmez olan mı yoksa göstere göstere gelen gerçekler mi? 

Oyuncuların kim olduğunu ne olduğunu unutup
uzayda geçen bir gerilimin bu kadar yanında olduğumuzu daha ne kadar iyi anlatabilirlerdi  bilmiyorum ancak bir damla suya bile dikkat etmemiz gerektiğini artık anlayan nesiller yetiştirmeli insanoğlu.

The Silent Sea Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizi izlenmeli elbette bunun aksini düşünen yoktur zaten ;)
Varsa da siz onu görmezden gelin anacım






 _____Tanıtım Videosu:_______________










Yorumlar

  1. İnsta da videolarına rastlamıştım. İlgimi çekmişti. Ehh yorumundan sonra izlemek şart oldu. 😂 Şaka bir yana suyun israfı hepimiz için büyük bir tehdit. Kalemine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seveceğinden eminim. Mutlaka sen de ben gibi takılacaksın susuzluk konusuna

      Sil
  2. İlgi çekici görünüyor. İnsanların bir şeylere ulaşma hırsı hiç bitmiyor zaten. Göz göre göre dünyayı katleder, sonra çare ararlar. Tanıtım için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  3. Sayfa yüklenince vaaaay Gong Yo diye selamlamış bulundum :) Şu meşhur Netflix dizisi sağolsun Gong Yo'nun başka yapımlarını da görüyordum ara ara. İsmi aklımdan çıkmış, demek bu. Su altında kalmalı boğulmalı filmler nefes almamı engelliyor, bunda yorumunu okurken bile havasız kaldım, bi daral geldi :) Bilim kurgu seven bi insan da değilim. Bu yüzden izleyebilir miyim bilemiyorum. Ama neci olduğunu öğrendiğime sevindim. Su savaşlarından önce dünyanın sonunun gelmesini dilerim. Yiyeceğimiz bolken bile kıtlık var, suyumuz olmasa ne ederiz :(

    Emeğine sağlık 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef susuzluk uzak gelecek değil. Elimizden geldiğince tüketiyoruz Dünya'yı bizden sonrası tufan demeye devam edersek nolacak bilemiyorum

      Sil
  4. Dizinin tanıtımlarını Netflix'te görmüştüm. Bae Doona'yı başka bir dizide izlemiş ve çok sevmiştim. Büyük ihtimalle burada kullanmamıştır ama dövüş sahnelerinde çok başarılı :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bae Doona benimde beğendiğim aktrislerden. Burada da bir bilim insanı olarak oldukça iyi iş çıkarmış.

      Sil
  5. Ay ben çok severim bu türden filmleri de dizileri de hemen ilk fırsatta izlerim çok beğendim konusunu :) teşekkürler inceleme iciin:)

    YanıtlaSil
  6. Çok görmeme rağmen konusunu hiç bilmiyorum, sadece uzayda geçen bir dizi diye anlamıştım ama böyle hassas bir konuyu ele aldılarsa izlemek isterim. :) Emeğine sağlık^^

    YanıtlaSil
  7. Bilimkurgu dizilerini pek sevemiyorum. Bu dizinin de efsane kadrosuna bakıp bir şans vermeliyim dedim ama bir bölüm zor izledim :D Ama yorumundan sonra sanırım tekrar bir bakmalıyım . Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Ay'da geçen olaylardan ziyade su sıkıntısı konusuna takılı kaldım o kısmı işleyişi çok hoşuma gitti açıkçası

      Sil
  8. Su kıtlığını işlediği için kesinlikle şans verilmesi gereken bir dizi, yorum için teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar