Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Seoul Station - Seul İstasyonu / Seoulyeok Konusu | Oyuncuları | Yorumu (BCP Ekim Ayı)

 

Ülke :Güney Kore
Süre: 92 Dakika
Yıl: 2016
Yönetmen ve Senaryo : YEON Sang ho
Kurgu: LEE Yeoun-jung YEON Sang-ho
Yapım : Studio Dadashow

Seslendirenler:
LEE Joon
RYU Seung-ryong
SHIM Eun-kyung


Ödüller:
Brüksel Uluslararası Fantastik Film Festivali - Gümüş Karga
Fantasia Uluslararası Film Festivali - En İyi Canlandırma İzleyici Ödülü



 _____Seslendiren Kadrosu:______________




_____Konusu:______________________



Yaralı, yaşlı ve evsiz  bir adam boynundan ısırılmış bir şekilde Seul istasyonuna gelir. Evsizlerin yattığı bölgede uzanıp kalan adamı kardeşi bulur ancak evsiz oldukları için bir yardım alamaz. Çaresizce yadım dilenen adam abisinin öldüğünü fark ettiğindeyse artık durumu istasyondaki polislere bildirmekle bulur ancak geri döndüğünde abisi yerinde değildir. 


Adamı ararken ara sokaklardan birinde abisini görür, başka bir evsizin üzerinde onu yerken. Ne olduğunu anlamadan abisinin yeni hedefi olur.

Hye sun erkek arkadaşının çalışmaması yüzünden maddi sıkıntılarla boğuşan eski bir fahişedir. Daha doğrusu geçmişini geride bırakmak ister ancak sevgilisiyle yaşadığı bir tartışma sonrası gittiği istasyonda zombi salgınının tam ortasında bulur kendisini.


 Ki woong sevgilisini geride bıraktıktan sonra aldığı bir telefonla bir adamla buluşur. Adam kızın babası olduğunu söyleyerek Ki Woong'u döver ve kızını bulmazsa onu öldüreceğini söyler. İki adam kadını bulmak için zombilerle dolu şehirde bir yakalama / kaçma oyununa başlar.


_____Yorumum:____________________


2016 yapımı Train To Busan filminin yönetmeni 
Yeon Sang Ho tarafından senaryosu yazılıp animasyonu çekilen 
Seul İstasyonu filmi aynı zamanda konu olarak da 
Train To Busan filminin hemen öncesinde olanları anlatıyor.



92 Dakikalık animasyonun seslendirme kadrosunda 
Lee Joon, Ryu Seung Ryong
 ve Shim Eun Kyung gibi tanınmış isimler var. 

Zombi salgını üzerinden adaletsiz dünya düzeni, ucuzlaşan insanlık gibi konulara değinen Yeon Sang Ho;

“Zombilerin insanlarla birlikte Kore’nin demokratikleşmesi taleplerini dile getirdikleri bir zombi filmi yaparak, toplumun kolektif hiddetine basit ve güçlü bir gönderme yapmak istedim.” diye açıklamış projesini. 


Film 18 yaş üstü gençler için uygun. Film zombi filmi severlere hitap ediyor, çizimleri ve renkler tatmin edici 


 _____Tanıtım Videosu:_______________





.           Blogumda Yer Alan Diğer Zombi Konulu Yapımlar               .

The Odd Family Zombie On Sale tıktık


Train The Busan tıktık

Peninsula
tıktık


Kingdom tıktık


Alive tıktık

Zombie Detective tıktık


Happines
tıktık


Siz hangilerini izlediniz?







Yorumlar

  1. Kingdom ve Train The Busan ı izlemiştim. Zombie Dedective e başlayıp bir kaç bölüm izlemiştim. Alive ve Happiness e bakacağım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alive film Yoo Ah On başrolde. Happiness dizisini çok severek izledim ;)

      Sil
  2. Zombiler beni açmıyor ya ben pas geçeceğim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ay pek sana göre değil demek :D Benim için eğlenceli bir aydı

      Sil
  3. Zombi filmlerini pek sevmiyorum. Animasyon olduğu için şans verebilirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu filme değil de The Odd Family filmine bakabilirsin o zaman Komedi filmi zombimizde vejetaryen :D

      Sil
  4. Çizimler güzel ve canlı ama zombi konulu yapımları sevemiyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zombilere bu yapılmaz ama :D Irkçılık var resmen ksgkjgkeagdf

      Sil
  5. oooo bu çok sevebileceğim bi şeymiş saol yaa :)

    YanıtlaSil
  6. Ben Train The Busan'ı daha çok merak ettim, fırsatım olursa önce onu sonra da Seul İstasyonu'nu izlerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Train To Busan çok daha iyi bir iş zaten :) Gong Yoo için bile izlenir gerçi

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar